نقدعلی: محدودیت کسب وکار و رسانه ها در طرح صیانت مطرح نیست

زیپو کالا: نماینده خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه تنها کلیات طرح صیانت تصویب شده و تک تک مواد آن قابل نقد است اظهار داشت که محدودیت کسب وکار و رسانه ها و چیز دیگری در طرح پشتیبانی از کاربران فضای مجازی نیست.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه) و در خلال بررسی جزئیات بودجه در تذکری اظهار داشت: در حالی مجلس در سه روز گذشته مشغول بررسی جزئیات بودجه ۱۴۰۱ بوده و قبل از آن هم یک ماه کمیسیون تلفیق جلساتی را ایجاد کرده که منافقان در آلبانی با ۲۰۰ نفر و یگان رژیم صهیونیستی با ۲۵۰ نفر و مرکز اعتدال آل سعود با ۱۵۰ نفر برای تخریب دولت و مجلس انقلابی فعالیت می نمایند.
وی با اشاره تصویب کلیات طرح پشتیبانی از کاربران فضای مجازی در کمیسیون مشترک اظهار داشت: کمیسیون مشترک پس از برگزاری ۴۸ جلسه و همین طور ده جلسه دیگر با حضور رئیس مجلس کلیات طرح پشتیبانی از کاربران فضای مجازی را تصویب کرده و هنوز نه به بار است و نه به دار است.
این نماینده مجلس با درخواست از رسانه ها برای دفاع از کیان مجلس اظهار داشت: این طرح نمی خواهد فضای رسانه ای و کسب وکارها را محدود کند. امروز کشورهای خارجی و قلم به مزدهای داخلی برای تخریب مجلس سر خط شدند.
او در آخر اضافه کرد: برخی از نمایندگان هم با بیان صحبت هایی خوراک برای بیگانگان ایجاد می کنند که از آنها تقاضامندم این کار را انجام ندهند. رئیس و هیات رییسه مجلس روند تصویب طرح پشتیبانی از کاربران فضای مجازی را برای مردم تببین کرده و جلوی فضاسازی رسانه ها گرفته شده و از کیان مجلس حمایت شود که این مطالبه رهبری است. محدودیت کسب وکار و چیز دیگری مطرح نیست.

منبع: