امام جمعه شهرستان شوش: مطالبات کارگران شرکت میان آب پیگیری شود

به گزارش زیپو کالا امام جمعه شهرستان شوش اظهار داشت: تعدادی از کارگران شرکت میان آب شهرستان کرخه نسبت به وضعیت شغلی مطالباتی دارند و امید است که مسؤلان هرچه سریع تر مطالبات این کارگران را پیگیری کنند.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، تعدادی از کارگران شرکت میان آب شهرستان کرخه به علت نبود امنیت شغلی با حضور درب دفتر امام جمعه شهرستان شوش خواهان پیگیری مطالبات و خواسته هایشان از جانب نماینده ولی فقیه شدند.
حجت الاسلام مهدی علیزاده اصل امام جمعه شهرستان شوش با حضور در جمع کارگران شرکت میان آب شهرستان کرخه پای درد و دل این کارگران نشست.
در این دیدار ابتدا شماری از کارگران دغدغه ها و مطالبات خویش را مطرح و خواهان پیگیری امام جمعه شهرستان شوش از جانب مسؤلان شدند.
پیگیری مطالبات کارگران شرکت میان آب
حجت الاسلام علیزاده اصل حاشیه این دیدار به خبرنگار مهر اظهار نمود: تعدادی از کارگران شرکت میان آب در مورد نبود امنیت شغلی مطالبات و خواسته های دارند که لازم است به مطالبات آنها رسیدگی شود.
وی اظهار داشت: انتظار داریم که مسؤلان متولی هرچه سریع تر مطالبات این کارگران را پیگیری کنند و اجازه ندهند که اعتراضات این قشر کارگر به کف خیابان کشیده شود.
انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت میان آب
یکی از کارگران شرکت میان آب در گفتگو با خبرنگار مهر به مطالبات و خواسته های خود اشاره نمود و اضافه کرد: انعقاد قرارداد مستقیم با شرکت میان آب یکی از مطالبات اصلی کارگران است.
وی اظهار داشت: پرداخت پاداش های بهره برداری، جیره ارزاق، حق لباس، به روزرسانی طبقه بندی مشاغل، محاسبه سنوات بازنشستگی از دیگر مطالبات و خواسته های کارگران است.
به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب از توابع شهرستان کرخه در سال ۱۳۹۶ به شرکتی خصوصی معروف به «مزمز» واگذار شد.
این واحد تولیدی در حالی به بخش خصوصی واگذار شده که در اراضی حاصلخیز هشت هزار هکتاری آن محصولاتی همچون سه هزار هکتار نیشکر و دو هزار هکتار غیر نیشکری مثل کلزا، گندم، ماش و چغندر و باغ های مرکبات و زیتون کشت می شود.
شرکت کشت و صنعت نیشکر میان آب همچون شرکتهای فعال در زمینه تولید نیشکر در استان خوزستان است که محصول نیشکر آن در سایر کارخانجات منطقه همچون کارخانه کشت و صنعت نیشکر هفت تپه به شکر تبدیل می شود.

منبع: