استاندار خوزستان: مشکل آب گرفتگی خوزستان تا ۲ سال آینده حل می شود

استاندار خوزستان با تاکید بر این که راهکارهای حل مشکلات این استان به دو بخش کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم شد، اظهار داشت: مشکل آب گرفتگی خوزستان تا دو سال آینده حل می شود.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، صادق خلیلیان عصر امروز شنبه در حاشیه جلسه بررسی پروژه های فاضلاب و دفع آب های سطحی خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار نمود: مهار آب های سطحی و دفع آب فاضلاب یکی از اشکالات استان خوزستان بخصوص در بعضی از شهرها مثل بندر امام، ماهشهر و اهواز حادتر است که سالهای گذشته سبب نارضایتی مردم و بروز مشکلاتی برای آنها شد.
استاندار خوزستان اضافه کرد: این جلسه را با هدف بررسی آخرین وضعیت، احصای مشکلات، گزارش عملکرد اقدامات انجام شده در دو سال گذشته، میزان اجرایی شدن مصوبات و همینطور بررسی اقداماتی که باید تداوم داشته باشد، برگزار کردیم.
وی با اشاره به اینکه راهکار ها در جهت حل مشکلات استان خوزستان به دو بخش کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم بندی شده است، خاطرنشان کرد: در کوتاه مدت باید اقدامات سریع و این آمادگی را برای پاییز روبه رو داشته باشیم تا مردم گرفتار مشکلات نشوند.
استاندار خوزستان اظهار داشت: در بلندمدت هم جلسات و اجرای طرح ها را ادامه می دهیم تا ظرف دو سال آینده این مشکل (آب گرفتگی) را برای همیشه از چهره خوزستان بزداییم.
خلیلیان اظهار نمود: یک کارگروه تشکیل شده تا به صورت میدانی گزارش های عرضه شده دستگاههای اجرایی و میزان تحقق آنها را بررسی نمایند.