سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق خبر داد؛ اختتام مهلت رجیستری ساعات هوشمند

به گزارش زیپو کالا سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق با اشاره به به انتها رسیدن مهلت رجیستری کردن ساعات هوشمند در ساعت صفر امروز شنبه، اظهار داشت: مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر تا ۱۹ تیرماه است.

حمیدرضا دهقانی نیا در گفت و گو با خبرنگار مهر در مورد به انتها رسیدن مهلت رجیستر کردن ساعات هوشمند سیم کارت خور (موبایل واره)، گفت: مهلت سیمکارت گذاشتن داخل ساعات هوشمند و فعال کردن آنها ساعت صفر امروز به انتها رسید و از امروز موبایل واره هایی که رجیستر نشده اند، دیگر خدمات مخابراتی بابت خدمات شبکه اپراتوری دریافت نخواهند کرد.
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز اضافه کرد: در حقیقت مهلت رجیستر کردن و شناسایی توسط شبکه بی سیم تا ۱۲ تیرماه یعنی اختتام روز ۱۱ تیرماه بوده است و بمحض ورود به روز شنبه این مهلت به انتها رسید.
وی در مورد مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر نیز اظهار داشت: مهلت سیمکارت گذاشتن و فعال کردن این دستگاهها تا پیش از ۱۹ تیرماه است. بمحض ورود به ساعت صفر شنبه هفته آتی، مهلت رجیستر کردن PDA، مبدل تلفن ثابت به سیار و بارکداسکنر تمام می شود و در صورت عدم فعال سازی، این دستگاهها سرویسی دریافت نخواهند کرد.
دهقانی نیا درباب زمان رجیستر کردن تبلت گفت: هنوز مهلت زمانی برای تبلت اعلام نشده اما لازم است دارندگان تبلت در همین روزها مبادرت به فعال سازی دستگاه خود کنند تا به مشکل برنخورند.

منبع: