وزیر راه و شهرسازی مطرح كرد؛ مشاركت بالا در انتخابات مسیر پیشرفت را هموار می كند

به گزارش زیپو کالا وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر ضرورت حضور منسجم و متحد ملت ایران در انتخابات، اظهار داشت: مردم سالاری دینی از نعمت های بزرگ الهی است که با مشارکت فعال در انتخابات محقق می شود.

به گزارش زیپو کالا به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی، در پیام خود با دعوت از آحاد مردم و خصوصاً کارکنان و خانواده بزرگ وزارت راه و شهرسازی در سراسر کشور برای حضوردر انتخابات در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، تاکید کرد: انتخابات از رویدادهای سرنوشت سازی است که بطور قطع برنامه های آینده کشور با انتخاب مردم در زمینه های مختلف مشخص می شود.
وی اضافه کرد: فاصله گرفتن مردم از نظام ایران اسلامی، هدف دشمنان از تبلیغات وسیع برای عدم حضور در انتخابات است و عمل صالح انجام دادن کار بر خلاف نظر دشمنان و خواسته آنان، با مشارکت فعال در انتخابات انجام می شود.
این مقام مسئول با اشاره به اهمیت پشتوانه مردمی نظام جمهوری اسلامی و تآثیرآن در مؤلفه های قدرت، گفت: رابطه معکوس بین حضور مردم و فشارهای دشمن وجود دارد و حضور مردم، نظام جمهوری اسلامی را به مفهوم واقعی کلمه قدرتمند می کند.
اسلامی با اشاره به دستاوردهای بزرگ نظام اسلامی در پس از انقلاب اسلامی و ورود ایران به عرصه هایی تکنولوژِی های برتر و خودکفایی در بخش های مهندسی نسبت به آینده روشن ایران اسلامی ابراز امیدواری کرد و اظهار داشت: به یاری پروردگار متعال و حضور منسجم و متحد ملت بزرگ در انتخابات پیش رو، مسیر پیشرفت و توسعه کشور روشن تر از هر زمان است.
وزیر راه و شهرسازی در آخر از همه دلسوزان نظام و کارکنان این وزارتخانه درخواست نمود برای ترغیب مردم عزیزمان به حضور شکوهمند در پای صندوق های رأی در روز جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ از هیچ تلاشی دریغ نکنند، برای اینکه که مشارکت حداکثری مردم و خصوصاً نسل جدید انقلاب، ضامن امنیت ملی و اقتدار دولت آینده خواهد بود.

منبع: