معاون وزیر نیرو: ساختار بخش آب وارد مدار جدید شد

به گزارش زیپو کالا معاون وزیر نیرو در امور آب و آبفا و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران با اشاره به انتشار فراخوان انتخاب روسای حوضه های آبریز اظهار داشت: از هفته گذشته تغییر ساختار بخش آب وارد مدار جدیدی شده و انتشار فراخوان انتخاب روسای حوضه های آبریز نیز در همین راستا صورت گرفته است.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، قاسم تقی زاده خامسی امروز در جلسه پیاده سازی و استقرار ساختار سازمانی شرکت مدیریت منابع آب ایران اظهار داشت: تشکیلات ساختار جدید شرکت مدیریت منابع آب هفته گذشته ابلاغ گردیده و برمبنای آن تعداد معاونت های این شرکت کم شد.

وی ادامه داد: برمبنای ساختار جدید، شرکت مدیریت منابع آب از دو معاونت و ۹ حوضه آبریز تشکیل شده و فراخوان انتخاب روسای حوضه های آبریز از امروز در سایت شرکت مدیریت منابع آب انتشار یافته است.
وی با تاکید بر اینکه افراد توانمند و قوی باید بعنوان روسای حوضه های آبریز انتخاب شوند، اظهار داشت: بدین سبب از همه همکاران توانمند و تصمیم گیر دعوت می شود که در این فراخوان شرکت نمایند تا افرادی شایسته مدیریت حوضه های آبریز را در دست بگیرند.

وی اشاره کرد: طی هفته های آتی نیز پست های دیگر در معرض فراخوان قرار خواهند گرفت.

همین طور “محمد حاج رسولی ها” قائم مقام شرکت مدیریت منابع آب ایران در این نشست اظهار داشت: ما در ساختار جدید به افراد قاطع و آشنا به مسائل آبی نیاز داریم که توانایی تصمیم گیری داشته باشند.

وی افزود: در انجام این تغییر ساختار کارهای مطالعاتی درون سازمانی انجام شده و علاوه بر آن از ظرفیت های دانشگاه بعنوان مشاور بهره برده ایم، اما با این وجود هر زمان نیاز به اصلاحاتی باشد، قابلیت انجام آن وجود دارد.

او در آخر اظهار داشت: ساختار جدید نیاز به آموزش دارد و باید همکاران یک بستر آموزشی درون سازمانی و برون سازمانی فراهم آورند.

منبع: