با تصویب هیئت دولت؛ یك بازنشسته، بعد از ۷ سال باردیگر مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسكن شد

در جلسه امروز هیئت دولت و به پیشنهاد وزیر راه و شهرسازی، احمد اصغری مهرآبادی که مشمول قانون منع اشتغال بازنشسته هاست، برای دومین بار بعنوان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن انتخاب شد.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، در جلسه امروز هیئت دولت، انتصاب احمد اصغری مهرآبادی به معاونت وزیر راه و شهرسازی و ریاست هیئت مدیره و مدیرعاملی سازمان ملی زمین و مسکن انتخاب شد.
وی جانشین علی نبیان شده که در اوایل ورود اسلامی به وزارت راه و شهرسازی و در ۷ آذر ماه ۹۷ به مدیرعامل این سازمان منصوب شده بود.
نبیان در حالی آذرماه ۹۷ به مدیرعاملی سازمان ملی زمین و مسکن انتخاب شد که عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی در ماه پایانی حضور خود در وزارت راه و شهرسازی در مهر ماه ۹۷، در عرض دو هفته، ۳ نفر را در این سازمان منصوب و برکنار کرده بود.
احمد اصغری مهرآبادی هم در دولت های نهم و دهم در زمان وزارت علی نیکزاد در راه و شهرسازی، معاون وزیر وقت و مدیرعاملی سازمان ملی زمین و مسکن را بر عهده داشت.
اما در زمان وزارت عباس آخوندی (۴ مهر ۱۳۹۲) بعنوان قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح ملی مسکن منصوب شد.
وی سپس در زمان تصویب قانون منع به کارگیری بازنشستگان، مشمول اجرای این قانون شده و از این سمت کناره گیری کرد؛ اما نهایتاً با وساطت یکی از مقامات مسئول ارشد نظام، در زمره مدیران مستثنی از این قانون با حکم حکومتی قرار گرفت.
لازم به ذکر است، علی نبیان با حکم وزیر راه و شهرسازی به مدیرعاملی سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی انتخاب شد.

منبع: