با میزبانی دانشگاه تهران؛ چهارمین همایش ملی معماری سازمانی

زیپو كالا چهارمین همایش ملی معماری سازمانی
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، این همایش، ۲۱ آبان ۱۳۹۹ با سخنرانی مهندس باقری اصل، دبیر شورای اجرایی فناوری اطلاعات به صورت رسمی افتتاح می شود و کارگاه های آموزشی آن از تاریخ ۱۷ تا ۲۲ آبان به صورت موازی برگزار می شود.
سخنرانی صاحب نظران داخلی و بین المللی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری مسابقه معماری سازمانی، عرضه مقالات منتخب و برگزاری نشست های تخصصی از برنامه های این همایش ملی است.
این دوره از همایش، به علت شرایط پاندمی کرونا به صورت مجازی برگزار می گردد و از این جهت فرصتی است تا مخاطبان خارج از کشور و یا علاقه مندان در شهرستان ها بتوانند به سادگی در همایش شرکت نمایند. در همایش سال جاری تعداد بیشتری سخنران از خارج کشور حضور دارند.
در چهارمین همایش ملی معماری سازمانی و در نشست صنعت بیمه که از جانب پژوهشکده بیمه برگزار می شود، راه کارهای استفاده از ظرفیت تکنولوژی های جدید و معماری سازمانی در شرکتهای بیمه مطرح خواهد شد. همینطور در نشست تخصصی وزارت نیرو، تجربیات به کارگیری معماری سازمانی در مجموعه وزارت نیرو مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد.
طبق اعلام روابط عمومی دانشگاه تهران، سه دوره پیشین این همایش به ترتیب در دانشگاه های شهید بهشتی، صنعتی شیراز و صنعتی شریف برگزار شده است و اطلاعات کامل برنامه های همایش و نحوه ثبت نام در وب گاه همایش به نشانی https: //ncaea2020.ut.ac.ir قابل دسترس است.

منبع: