بررسی طرح تشكیل سازمان پدافند غیرعامل در كمیسیون انرژی

به گزارش زیپو كالا سخنگوی كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از بررسی طرح تشكیل سازمان پدافند غیر عامل در جریان جلسه امروز این كمیسیون اطلاع داد.
مالک شریعتی نیاسر در گفت و گو با ایسنا، ضمن تشریح جلسه امروز کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، بیان نمود: در جلسه امروز کمیسیون انرژی طرح تشکیل سازمان پدافند غیرعامل در دستور کار قرار گرفت تا اساسنامه آن نوشته شود و مراحل تصویب در مجلس طی شود.
ایشان در ادامه اظهار نمود: بررسی این طرح از مجلس دهم شروع شده و تشکیل سازمانی قانونی تحت نظر ستاد کل نیروهای مسلح البته با اختیارات فرادستگاهی مدنظر قرار دارد. در جریان بررسی این طرح در کمیسیون با عضویت وزیر نفت در بخش کمیته دائمی پدافند غیرعامل این سازمان موافقت شد.
نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: در ادامه هم به دنبال ارجاع طرح تشکیل اساسنامه شرکت ملی گاز ایران به کمیسیون انرژی بعنوان کمیسیون اصلی قرار بر این شد این طرح طی دو هفته در کمیته گاز و پتروشیمی کمیسیون بررسی و نتیجه این بررسی به صحن کمیسیون گزارش شود.
ایشان در ادامه تصریح کرد: طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار و لایحه مشارکت عمومی- خصوصی هم در کمیسیون انرژی بعنوان کمیسیون فرعی بررسی گردید و مفاد در رابطه با کمیسیون به تصویب رسیدند.