نماینده بهبهان در مجلس شورای اسلامی: زمین خواری مشكلات فراوانی در بهبهان به وجود آورده است

به گزارش زیپو كالا نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: زمین خواری مشكلات فراوانی در بهبهان به وجود آورده و لازم است با آن مقابله نمود.

محمد طلا مظلومی در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن تاکید بر دیدار با محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، اظهار نمود: این دیدار بمنظور بررسی و پیگیری مشکلات حوزه انتخابیه در بحث راه و مسکن صورت گرفته است.
وی اضافه کرد: بر مشکلات حوزه انتخابیه در انجام پروژه های جاده مواصلاتی بهبهان – رامهرمز، بهبهان – خیرآباد، بهبهان – آغاجاری، بهبهان – زیدون و آغاجاری – امیدیه تاکید شده است.
نماینده بهبهان و آغاجاری در مجلس شورای اسلامی به اهمیت جاده های روستایی و برقراری زیرساخت لازم برای ارتباط به این شهرستان اشاره نمود و اظهار داشت: باید مقدمات لازم در امتداد بهسازی و تعریض جاده های روستایی صورت گیرد.
مظلومی در ادامه اشاره کرد: متأسفانه در بهبهان زمین خواری مشکلات بسیاری را برای مردم ایجاد کرده است که باید اقدام های پیشگیرانه دراین زمینه تشدید یابد.
مظلومی موقعیت دو شهرستان «بهبهان» و «آغاجاری» را از لحاظ ترانزیتی و جاده های پرتردد تشریح نمود و اظهار داشت: بالا بردن ضریب ایمنی از لحاظ روشنایی و نصب گارد ریل برای جلوگیری از حوادث احتمالی نیازهای اولیه راه سازی در این منطقه است که باید بطور فوری به آن اهتمام جدی صورت گیرد.
نماینده بهبهان و آغاجاری به وضعیت کم برخورداری شهرستان آغاجاری اشاره نمود و اضافه کرد: مشکل ابطال زمین های واگذار شده تعاونی برق به مردم با رایزنی و موافقت وزیر متبوع زمین های مذکور به مردم باردیگر واگذار می شود.
وی در ادامه بیان کرد: جاده های شهر منصوریه تعریض خواهد شد و اعتبار جاده منصوریه به کارخانه سیمان تکمیل شده است.
مظلومی اضافه کرد: بهبود وضعیت فرودگاه بهبهان و نیازمندی مردم به فرودگاه برای تسریع در صدور مجوزها و تامین اعتبارات لازم نیز در دستور کار است.
بنا بگفته مظلومی، وزیر راه و شهرسازی به جایگاه شهرستان بهبهان در بحث راه های مواصلاتی اشاره نموده است، این وزارتخانه به رفع مشکلات در رابطه با آغاجاری توجه ویژه ای دارد و به برخی کمبودهای اعتباری در این عرصه اشاره نمود و قول داد تا این وزارتخانه در تخصیص منابع سال ۹۹ نگاه ویژه ای به شهرستان بهبهان داشته باشد.

منبع: