رضایت مشتری اولویت بیمه كوثر

زیپو كالا: مدیرعامل بیمه كوثر بمنظور رعایت اصل مشتری مداری و تاكید بر اولویت شركت كه رضایت بیمه گذاران است، به صورت تصویری با ذی نفعان دیدار و گفت و گو كرد.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، مدیرعامل بیمه کوثر بمنظور رعایت اصل مشتری مداری و تاکید بر اولویت شرکت که رضایت بیمه گذاران است، به صورت تصویری با ذی نفعان دیدار و گفت و گو کرد.
مجید مشعلچی فیروزآبادی در این دیدار اشاره کرد: تسریع در خدمت رسانی و پرداخت خسارت ها، افزایش خدمات غیرحضوری، پیگیری مشکلات بیمه گذاران و بهبود پروسه تعامل آنان با مدیران و کارکنان بیمه کوثر از مهم ترین دغدغه های مسئولان شرکت است که با پیگیری منسجم و آگاهانه به بهترین شکل ممکن حل می شود.
مدیرعامل بیمه کوثر هدف از این دیدار را گره گشایی از مشکلات ذی نفعان و برقراری ارتباط مؤثر با بیمه گذاران دانست و اظهار داشت: ارائه خدمت در کوتاه ترین زمان ممکن سبب افزایش اعتماد ذی نفعان می شود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع: