پیشبینی افت ۹۰ درصدی پروازهای یونایتد ایرلاینز در ماه های آینده !

به گزارش زیپو كالا شركت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز آمریكا برآورد و اعلام نموده كه برنامه پروازی آن در ماه آینده میلادی هم با افت شدید ۹۰ درصدی در تقاضای مسافران برای سفرهای هوایی مواجه خواهد بود.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، شركت هواپیمایی یونایتد ایرلاینز بعنوان یكی از ایرلاینهای بزرگ و فعال در ایالات متحده آمریكا اخیرا برآورد و اعلام نموده است كه برنامه پروازی خویش را در ماه آینده میلادی، مه ۲۰۲۰، هم با یك كاهش ۹۰ درصدی در میزان تقاضای مسافران برای سفرهای هوایی تنظیم و عرضه كرده است.
طبق گزارش نیویورك پست، این ایرلاین آمریكایی همینطور در پیشبینی های خود خاطرنشان كرده كه این روند كاهشی بی سابقه كه تحت تأثیر شیوع گسترده ویروس خطرناك و مرگبار كرونا به وجود آمده و گریبانگیر حدودا تمامی شركت های هواپیمایی در سرتاسر جهان شده است، در ماه های آتی همچون ژوئن ۲۰۲۰ هم همچنان ادامه خواهد داشت و به نظر نمی رسد كه تغییر و تحول مثبتی در یكی دو ماه آینده برای افزایش تقاضای مسافران و تعداد پروازها ایجاد شود.
این شركت همینطور با انتشار و ارسال یادداشتی به تمامی كاركنان خود اخطار داده و اعلام نموده كه در صورت تداوم این روند كاهشی باید منتظره تعدیل نیروهای گسترده ای در آینده نزدیك باشند.
هم زمان با انتشار ویروس خطرناك كرونا در چین، خیلی از ایرلاین های جهان پروازهای خود به مبدا و مقصد كشورهای مختلف را تا اطلاع ثانوی لغو كرده و با افزایش شمار قربانیان این ویروس، زمان تعلیق پروازهای خویش را تمدید كرده اند تا بدین ترتیب به قطع زنجیره انتقال و انتشار این ویروس خطرناك كمك كنند.
پیش تر هم سازمان بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA) با انتشار یك گزارش در مورد تاثیرات منفی و شدید شیوع گسترده ویروس كرونا بر درآمدزایی ایرلاین های فعال در سرتاسر جهان اخطار داده و اعلام نموده بود كه تعلیق و لغو پروازها تحت تأثیر شیوع كرونا علاوه بر ضرر و زیان های مالی گسترده برای ایرلاین ها، حجم ترافیك هوایی جهان امسال میلادی را هم با یك كاهش ۴.۷ درصدی روبرو كند كه این اولین بار از بحران های مالی در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ میلادی به حساب می آید.
نتهای پیام