فعالیت كارگزاری مسكن مهر پردیس از ۱۶ فروردین

به گزارش زیپو كالا مدیرعامل شركت عمران شهر جدید پردیس اظهار داشت: از روز شنبه ۱۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ كارگزاری مسكن مهر پردیس با حضور یك سوم از نیروها، فعالیت خویش را برای عرضه خدمات به افرادی كه از راه سامانه، نوبت اینترنتی گرفته اند آغاز می كند.
سیدمهدی هدایت در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: با عنایت به مصوبه ابلاغی ستاد ملی مقابله با كرونا، كارگزاری مسكن مهر شهر جدید پردیس از تاریخ ۱۶ فرودین ماه ۱۳۹۹ تا آخر فروردین ماه جهت عرضه خدمات دایر می شود.
وی اضافه كرد: البته به دستور ستاد مقابله با كرونا در جهت مقابله با این ویروس، فعالیت كارگزاری با حضور یك سوم از همكاران شروع می شود.
مدیرعامل شركت عمران پردیس تصریح كرد: بر این اساس ظرفیت پذیرش مالكان هم متناسب با آن كاسته می شود و فقط افرادی كه از راه سامانه میز خدمت به نشانی www.pardis.city موفق به دریافت نوبت اینترنتی شده اند می توانند جهت انجام امور در كارگزاری حضور پیدا كنند.
وی اظهار داشت: با عنایت به فراهم كردن بسترهای اینترنتی لازم و ارتقای آنها، مالكان می توانند برای انجام امور مربوط به معاملات ثانویه، خرید عرصه مسكن مهر، دریافت كارت قسط و دیگر امور، به صورت الكترونیكی از راه سامانه میز خدمت شركت عمران شهر جدید پردیس به نشانی فوق الذكر و بدون رجوع حضوری در مراحل اولیه اقدام نمایند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، از روز ۲۹ اسفند تا سوم فروردین پروژه های پردیس تعطیل بود كه از روز سوم اسفند ماه ۴۰ درصد نیروها فعال شدند. مدیرعامل عمران پردیس گفته بود كه در ایام آینده افراد بیشتری به كار برمی گردد. از ۸۲ هزار واحد مسكن مهر شهر جدید پردیس حدود ۴۵ هزار واحد افتتاح شده و مقرر است مابقی تا آخر سال جاری به پایان برسد. سهم پردیس از مسكن ملی هم ۸۰۰۰ واحد مشاركتی و ۳۰۰۰ واحد ثبت نامی است كه به قول هدایت، واحد های مشاركتی به حدود ۵ تا ۳۰ درصد پیشرفت فیزیكی رسیده و واحدهای ثبت نامی هم اردیبهشت ماه به فوندانسیون می رسد.