رحمانی خبر داد اقلام مورد نیاز مردم تا آخر سال ذخیره سازی شده است

زیپو كالا: وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تأمین و ذخیره سازی كالاها و اقلام مورد نیاز مردم تا آخر سال اندیشیده شده است و مردم از این لحاظ هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از شاتا، رضا رحمانی در این خصوص خاطرنشان كرد: كالا به اندازه كافی در بازار وجود دارد و برای ماه مبارك رمضان و حتی پس از آن تا آخر سال برنامه ریزی ها و تدابیر لازم برای تأمین و ذخیره سازی كالاها در انبارهای كشور اندیشیده شده است.
وی با اشاره به اینكه بخشی از این كالاها از محل تولید داخل و بخشی از راه واردات تأمین شده است، اظهار داشت: واردات كالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با تعرفه گروه یك كالایی انجام شده است و كالاها در سریع ترین زمان ممكن بارگیری و تخلیه شده اند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاكید بر انجام رصد مداوم بازار، هم بیان نمود: رصد و پایش تولید و واردات كالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و نحوه توزیع و نظارت بر قیمت ها به صورت مداوم انجام می شود و گزارشات لازم ارائه خواهد شد.
رحمانی با اشاره به اینكه در زمینه ی تولید اقلام و كالاهای مقابله با كرونا افزایش قابل ملاحظه ای داشتیم اظهار داشت: سلامتی و اطمینان خاطر هموطنان مان اولویت اصلی ماست و در این حوزه هم وزارتخانه و هم واحدهای تولیدی به صورت شبانه روزی فعال می باشند.