عضو اتاق بازرگانی تهران خبر داد: افتتاح كلینیك نفس برای بیماران كرونا در ۲۸ اسفند

زیپو كالا: عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید كه كلینیك ˮنفسˮ كه برای كمك به درمان بیماران مبتلا به كرونا در دست ساخت قرار گرفته، ۲۸ اسفند ماه بهره برداری خواهد شد.
فرزین فردیس در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: اتاق بازرگانی ایران و تهران در طول روزهای گذشته تلاش نموده اند در چهارچوب عمل به وظایف اجتماعی خود در حوزه های مختلف به پروسه پیشگیری و درمان كرونا كمك كنند. در این چهارچوب كمك های نقدی و برخی كالاها و محصولات مورد نیاز كادر درمان تهیه و در ایام اخیر به مناطق مختلف كشور ارسال شده است و این پروسه در هفته های بعدی نیز ادامه خواهد داشت.
بگفته وی، یكی از اصلی ترین برنامه های اتاق بازرگانی، افتتاح كلینیك “نفس” برای كمك به ایجاد فضاهای جدید در درمان بیماران مبتلا به كرونا بود.
عضو اتاق بازرگانی تهران درباره مختصات این كلینیك توضیح داد: كلینیك “نفس” با ظرفیت پذیرش حدود ۳۰۰ نفر با استفاده از فناوری تجهیزات پیش ساخته از چند روز قبل وارد فاز اجرا شد و خوشبختانه با سرعت بالایی به سمت تكمیل حركت كرد. این كلینیك در محوطه بیمارستان ابن سینای تهران ساخته شده و با هدف جدا كردن فضای بیماران مشكوك به كرونا و دیگر بیماران، فعال خواهد شد.
بگفته وی، این كلینیك ۲۸ اسفند ماه با حضور كادر درمان و به شكل ویدئو كنفرانس بدون تجمع بی دلیل، افتتاح می گردد و در اختیار بیماران قرار می گیرد.

منبع: