با حضور رئیس جمهور انجام می شود افتتاح ادامه آزادراه همت – كرج تا ۲ روز دیگر

به گزارش زیپو كالا معاون ساخت و توسعه آزادراه های شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور از افتتاح ادامه آزادراه شهید همت با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی در سه شنبه هفته جاری (پس فردا) اطلاع داد.
جلال بهرامی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: این آزادراه در سه قطعه ساخته شده است كه قطعه اول آن از انتهای اتوبان شهید خرازی در مرز استان البرز به طول پنج كیلومتر ساخته شده و طی شش سال قبل مورد بهره برداری قرار گرفته است.
وی اضافه كرد: قطعه دوم این آزادراه از انتهای قطعه یك یعنی گرمدره به طول ۵.۱ كیلومتر تا شهرك جهان نما ادامه دارد و قطعه سوم از شهرك جهان نما تا پیش از تونل امیركبیر به طول ۴.۵ كیلومتر است كه این آزادراه را به كنارگذر شمالی كرج متصل می كند.
معاون ساخت و توسعه آزادراه های شركت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل كشور افزود: ادامه آزادراه تهران – شمال در واقع قطعه دوم و سوم بوده كه پس فردا افتتاح می شود و می تواند مشكل ترافیك را از این منطقه حل كند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، قبل از این نیز محمدباقر نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام نموده بود كه این هفته ادامه آزادراه شهید همت افتتاح می شود و مشكلات ترافیكی مسافران بین تهران و كرج حل خواهد شد. البته قرار بود این پروژه سال آینده افتتاح شود اما با تلاش شبانه روزی صورت گرفته و با وجود بارش ها و مشكلات ناشی از انتشار ویروس كرونا، اجرای ادامه آزادراه شهید همت به روزهای پایانی خود رسیده و به بهره برداری خواهد رسید.