سوء استفاده از خودرو های با پلاك مازندران

زیپو كالا: در صورتیكه به سبب شرایط حاكم به لحاظ بهداشتی و سلامتی سفر خصوصاً به استان های شمالی كشور با محدودیت روبه رو شده است، برخی فرصت طلبان سودجو دست به كار شده و مبادرت به درج آگهی فروش خودرو با پلاك مازندران با قیمت های بسیار غیرواقی كرده اند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، در شرایطی كه برای جلوگیری از شیوع ویوروس كرونا و دیگر شرایط، تردد و سفر به شهرهای شمالی كشور، با ممنوعیت و محدودیت روبرو شده است، برخی سودجویان كه نه تنها به فكر سلامت جامعه و هموطنان خود نیستند، در شرایطی كه ورود ماشین با پلاك غیربومی به جاده های منتهی به مازندران، گیلان و برخی استان های كشور ممنوع و با محدودیت روبرو شده است، خودرو های پلاك مازندران را با نرخ های بسیار بالاتر از قیمت واقعی در سایت های فروش اینترنتی قرار داده اند.
بالاخره این روزهای سخت و بحرانی تمام خواهند شد اما رو سیاهی آن برای عده ای خواهد ماند كه نه تنها به بهبود شراط كمك نكرده، همچون همیشه به دنبال ماهی گیری از آب گل آلود و سواستفاده از شرایط موجود هستند.

این در حالی است كه قیمت صفر این خودرو كه تولید سال ۱۳۹۸ نیز است، ۷۴ میلیون تومان است اما كرونا و ممنوعیت سفر به شهرهای شمالی، قیمت آنرا به حدود دوبرابر رسانده است.

منبع: