استاندار البرز: ادامه آزادراه همت به البرز تا آخر سال جاری افتتاح می شود

به گزارش زیپو كالا ایسنا/البرز نماینده عالی دولت در استان البرز اظهار داشت: ادامه آزادراه شهید همت در البرز كه یكی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا آخر سال زیر بار ترافیك می رود.

عزیزاله شهبازی روز یكشنبه ۱۱ اسفند در بازدید از پروژه ادامه آزادراه شهید همت در البرز با اشاره به اینكه با اهتمام و تعصب ویژه ای در راه تحقق خواست و دستور رئیس جمهور در خصوص لزوم تكمیل پروژه های راه سازی البرز حركت می نماییم، اضافه كرد: بر این اساس و طبق مأموریت های محوله، نهایت تعامل و همراهی لازم را برای تسریع در بهره برداری از پروژه منطقه یك آزادراه تهران-شمال داشتیم و این مسیر بعد از سال ها انتظار هفته گذشته با حضور رئیس جمهور محترم مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، وی افزود: ادامه آزادراه شهید همت در البرز هم كه یكی از مطالبات اصلی مردم بود با پیگیری های صورت گرفته و جلب توجه ویژه ملی تا آخر سال زیر بار ترافیك می رود.

شهبازی اظهار داشت: همینطور پروژه قطار برقی كرج-هشتگرد هم بعد از سال ها انتظار و مدت ها توقف در دیماه سال جاری با حضور رئیس جمهور راه اندازی شد.

وی اضافه كرد: در این میان پروژه های راه هشتگرد-طالقان، آزادراه چرمشهر-آبیك، تعریض آزادراه تهران-كرج، پروژه كمربند شمالی كرج، قطار شهری كرج و… با سرعت در حال پیشرفت است و روند فعالیت این پروژه ها به صورت مستمر و مداوم از رصد می شود.

استاندار البرز عنوان كرد: در این راستا وزارت راه و شهرسازی هم همراهی ویژه ای با استانداری البرز برای تكمیل پروژه های راه سازی استان و نیل به خواست رئیس جمهور محترم در خصوص كسب رضایتمندی، رفاه، آرامش و تسهیل در تردد مردم دارد.