معاون شركت راه آهن خبر داد آغاز پیش فروش قطارهای نوروزی از دوشنبه

به گزارش زیپو كالا معاون مسافری شركت راه آهن از آغاز پیش فروش بلیت قطارهای مسافری نوروز ۱۳۹۹ از چهاردهم بهمن ماه سال جاری به مدت دو روز و در چهار مرحله اطلاع داد و اظهار داشت: پیش فروش در ایام دوشنبه چهاردهم و سه شنبه پانزدهم بهمن ماه در دو روز و چهار مرحله انجام می شود و افزایش قیمتی در این حوزه نخواهیم داشت.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، میرحسن موسوی معاون مسافری شركت راه آهن در نشست خبری امروز با اشاره به برنامه پیش فروش بلیت قطارهای نوروز ۱۳۹۹ اظهار نمود: بر مبنای مصوبه ستاد نوروزی شركت راه آهن به مدت ۲۱ روز از بیست و چهارم اسفند ۹۸ تا پانزدهم فروردین سال آینده بلیت قطارهای مسافری نوروز ۱۳۹۹ پیش فروش می شود.
وی با اشاره به آغاز پیش فروش بلیت قطارهای نوروز ۱۳۹۹ در ایام دوشنبه چهاردهم و سه شنبه پانزدهم بهمن ماه، اضافه كرد: در روز نخست از ساعت ۷ بامداد تا ۱۲ ظهر بلیت قطارهای نوروزی به صورت اینترنتی در همه مسیرها به جز مسیرهای منتهی به مقصد مشهد مقدس، از ساعت ۱۲ تا ۱۷ همان روز از همه مسیرها به مشهد مقدس و بالعكس به جز مسیر تهران-مشهد و بالعكس و از ساعت ۱۷ به بعد بلیت تهران-مشهد -تهران به صورت اینترنتی پیش فروش می شود.
معاون مسافری شركت راه آهن افزود: روز سه شنبه هم پیش فروش بلیت قطارهای نوروزی از راه آژانس ها و مراكز مجاز فروش بلیت قطارهای مسافری، از ساعت ۷ بامداد در یك مرحله انجام می شود.
وی با تاكید بر اینكه قیمت بلیت قطارهای نوروزی مانند نرخ مصوب تابستان سال جاری بوده و افزایش قیمتی در این حوزه اعمال نخواهد شد، اظهار داشت: برای ایام نوروز ۱۳۹۹ بالغ بر ۲ میلیون و ۳۲۰ هزار نفر صندلی پیشبینی شده كه نسبت به سال قبل حدود ۵ درصد رشد را تجربه می كند. همینطور برای ایام نوروز ۵۰۴۰ قطار پیشبینی كردیم كه نسبت به مدت مشابه سال قبل ۷ درصد افزایش داشته است.
موسوی اظهار داشت: با هماهنگی های صورت گرفته با تركیه قطارهای مسافری تهران-وان و تهران-آنكارا با قیمت های مصوب (به صورت یورو) را در روزهای پیك نوروز ۹۹ خواهیم داشت و قطار مسیر بستان آباد_مشهد برای سفرهای نوروزی ۱۳۹۹ هم راه اندازی می شود.
معاون مسافری شركت راه آهن همینطور درباره آخرین وضعیت قطارهای گردشگری در نوروز پیش رو اینگونه توضیح داد: قطارهای گردشگری همزمان با قطارهای دوربرد در روزهای نوروز فعال می باشند و در صورت درخواست تورهای گردشگری از محل بهره وری برای تورهای یك روزه ظرفیت ایجاد خواهیم كرد.