مدلهای پرفروش پورشه در آمریكا

زیپو كالا: مشتریان آمریكایی در سال ۲۰۱۹ تمایل بیشتری به خریداری پورشه كاین و تایكان از خود نشان داده اند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، پورشه كه یكی از برندهای لوكس و محبوب خودروسازی در جهان شمرده می شود، یكی از زیرمجموعه های اصلی شركت مادر فولكس واگن آلمان است كه با عرضه محصولات و مدلهای جدید و لوكس اهتمام داردنظر و توجه خیل عظیمی از مشتریان و علاقمندانش را به خود جلب نماید و بدین ترتیب در خیلی از بازارهای جهانی در مناطق و قاره های مختلفی كه طرفداران خودرو های لوكس و اسپرت بیشتری دارد، سهم قابل توجهی را به خود اختصاص دهد.
برمبنای تازه ترین آمار و گزارش های انتشار یافته در وب سایت best-selling-cars، میزان فروش مدل و خودرو های مختلف توسعه داده شده توسط پورشه در سال ۲۰۱۹ میلادی در بازار ایالات متحده آمریكا كه یكی از بزرگترین و مهم ترین بازارهای فروش خودرو در جهان محسوب می شود، انتشار یافته كه به شرح زیر است:

طبق جدول بالا، این برند لوكس آلمانی موفق شده است در سال ۲۰۱۹ میلادی در مجموع ۶۱ هزار و ۵۶۸ دستگاه خودرو از مدلهای مختلف روانه بازار ایالات متحده كند این در حالیست كه این رقم در سال ۲۰۱۸ میلادی، ۵۷ هزار و ۲۰۲ دستگاه بود.
همچون مدل خودرو های فروخته شده در بازار ایالات متحده آمریكا می توان به پورشه ۹۱۱، پورشه ۷۱۸ باكستر، پورشه كاین، پورشه پانامرا، پورشه تایكان و پورشه ماكان اشاره نمود.
برمبنای اطلاعات مندرج در این جدول، بنظر می رسد كه مشتریان آمریكایی در سال قبل علاقه و تمایل بیشتری برای خریداری برخی مدلها نظیر پورشه كاین و تایكان نسبت به سال پیش از آن داشته اند. در صورتیكه برخی دیگر از مدلها نظیر پورشه ماكان، پانامرا، ۹۱۱ و ۷۱۸ باكستر در سال ۲۰۱۹ با افت میزان فروش در این بازار نسبت به سال ۲۰۱۸ مواجه گشته اند.
پورشه كاین و تایكان كه جزو مدلهای پرفروش این برند لوكس آلمانی در امریكا هستند، در سال ۲۰۱۹ به ترتیب ۱۹ هزار و یك دستگاه و ۱۳۰ دستگاه فروخته اند این در حالیست كه كاین در سال ۲۰۱۸، ۱۰ هزار و ۷۳۳ دستگاه فروخته بود.

منبع: