اپل هم به گیمینگ روی آورد

به گزارش زیپو كالا به نظر می آید كه اپل می خواهد كامپیوتر گیمینگ جدیدی را با برچسب قیمتی پنج هزار دلار در جریان نمایشگاه WWDC 2020 معرفی و رونمایی كند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، گزارش های غیررسمی و تایید نشده در وب سایت Economic Daily News نشان میدهد كه اپل تصمیم گرفته است در جریان برگزاری نمایشگاه و كنفرانس سالانه توسعه دهندگان موسوم به WWDC در سال ۲۰۲۰ میلادی از یك كامپیوتر گیمینگ جدید رونمایی و پرده برداری كند.
گفته می شود این محصول جدید با برچسب قیمتی ۵ هزار دلاری روانه بازارهای جهانی خواهد شد و با بازی های سبك ای اسپرت (esports) كه به ویدئوگیمینگ نیز موسوم است، سازگاری خواهد داشت.
با اینكه هنوز جزئیات و اطلاعات بیشتری از این محصول منتشر نشده است اما انتظار می رود این لپ تاپ جدید با یك نمایشگر بزرگ یا یك كامپیوتر رومیزی دسكتاپ All in One باشد.
بعضی از كارشناسان و مفسرین فعال در حوزه فناوری برآورد كرده اند كه این محصول احیانا مك بوك پرو یا یك آی مك پرو نام خواهد داشت.
شركت های تكنولوژی و تولیدكننده كامپیوتر و موبایل همواره با در نظر گرفتن علایق كاربران به بازی های كامپیوتری، اهتمام دارند محصولات سازگار با گیمینگ جدید و پیشرفته ای را معرفی و عرضه كنند تا با جلب نظر، توجه و رضایت آنها سهم خودرا در بازارهای جهانی بالا برند.