فراخوان جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی

به گزارش زیپو كالا فراخوان دریافت آثار جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی از امروز ۲۰ آذر ماه انتشار یافته و علاقمندان تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند جهت ارسال آثار به این جشنواره اقدام نمایند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، جشنواره منتقدان بازی های ویدیویی كه از جانب رسانه های تخصصی بازی و با حمایت و همكاری بنیاد ملی بازی های كامپیوتری برگزار می شود، مقرر است با ایجاد تشكلی، با گردآوری نظرات و آرای منتقدان بازی و رسانه های در رابطه با بازی های ویدیویی، بازی های تولید شده ی یك سال گذشته كشور را مورد بررسی قرار داده و برترین آثار را معرفی نماید.
مطابق با فراخوان، بخش اصلی جشنواره در هشت دسته بندی زیر طراحی شده است:
۱. بهترین بازی سال
۲. بهترین بازی در جریان (On-Going)
۳. بهترین طراحی بازی
۴. بهترین داستان و روایت
۵. بهترین كارگردانی هنری
۶. بهترین موسیقی و صدا
۷. خلاقانه ترین بازی
۸. مورد انتظارترین بازی
رعایت قوانین و ضوابط فراخوان برای ثبت اثر الزامی است و در صورت عدم رعایت نكات فراخوان اثر ثبت شده از فرایند داوری حذف می شود. مطابق با زمان بندی اعلام شده بازی سازان تا ۱۵ دی ماه ۱۳۹۸ فرصت دارند تا از راه سایت جشنواره نسبت به ارسال آثار خود اقدام نمایند.
این جشنواره رویدادی یك روزه است كه علاوه بر بخش جشنواره، دارای بخش كنفرانس جهت انتقال تجربه هم خواهد بود تا به این وسیله برترین فعالان حوزه بازی در ایران تجربیات خویش را طی یكسال گذشته با همكاران شان به اشتراك گذارند.
مراسم اختتامیه نخستین دوره این رویداد روز ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ برگزار می شود. علاقمندان برای كسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت رویداد ویگما رجوع كنند.