با امضای تفاهم نامه ای انجام شد؛ تخصیص اعتبار۱۲۵۰۰میلیارد ریالی نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی تهران

به گزارش زیپو كالا مدیرعامل صندوق كارآفرینی امید از تخصیص ۱۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی تهران اطلاع داد.

به گزارش زیپو كالا به نقل از صندوق كارآفرینی امید، اصغرنورالله زاده در مراسم نمادین تحویل تاكسی های تفاهم نامه نوسازی و بهسازی ناوگان عمومی شهر تهران كه با حضور رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری تهران، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران و رئیس اتحادیه تاكسی رانی كشور برگزارشد، از تخصیص ۱۲۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار در این بخش اطلاع داد.
وی با اشاره به تسهیل فرایند پرداخت تسهیلات و ساده سازی ضمانت ها برای رانندگان تاكسی اظهار داشت: در فرایند پرداخت این تسهیلات به جز قراردادن سند خودرو در رهن صندوق كارآفرینی امید، هیچ تضمینی دریافت نمی گردد.
نوراله زاده در ادامه اظهار داشت: از خودروسازان می خواهیم با عنایت به اینكه فعالیت صندوق درحوزه كسب وكار می باشد و حمل نقل عمومی علاوه بر كسب وكار فرایند حمل و نقل را در شهر تسهیل می نماید تحویل خودرو های تاكسی را تسریع نماید.
نوراله زاده اظهارداشت: صندوق كارآفرینی امید این آمادگی را دارد در حوزه خودرو های جدید ون، مینی بوس و اتوبوس همكاری لازم را با سازمان حمل و نقل شهرداری تهران و سازمان تاكسیرانی داشته باشد.
در این مراسم همینطور قنادان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاكسیرانی شهر تهران اظهار داشت: طبق قانون هوای پاك دولت موظف به تامین تسهیلات كم بهره است و طبق قرارداد بسته شده با صندوق، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات به هر یك ازخریداران تاكسی پرداخت خواهد شد.
در این مراسم یكی از خودروسازان متعهد شده كه ۵۰۰ دستگاه تاكسی را در چارچوب این طرح تحویل دهد كه امروز طی مراسمی برخی از این تاكسی ها به صورت نمادین تحویل مشتریان خواهد شد. همینطور بر مبنای فراهم بودن بستر این میزان به ۱۰ هزار دستگاه خواهد رسید.