دادستان قزوین: دستگاه قضایی برای پشتیبانی از تولیدكنندگان آمادگی كامل دارد

به گزارش زیپو كالا دادستان قزوین اظهار داشت: برای تحقق شعار سال و رونق تولید دستگاه قضایی در استان آمادگی كامل دارد با پشتیبانی از تولیدكنندگان به رونق فضای كسب و كار كمك نماید.
محمد قاسمی در هنگام بازدید از نخستین نمایشگاه رفع نیازهای فنآوری صنایع كوچك و متوسط منطقه ای استان قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برگزاری این نمایشگاه یك ایده جدید در كشور است كه جا دارد از اتاق بازرگانی، شركت شهرك های صنعتی و سازمان صمت و پارك علم و فناوری تشكر شود. وی افزود: باید بپذیریم كه خلاء ارتباط صنعت و دانشگاه وجود دارد و اگر بتوانیم این خلاء را جبران نماییم می توان برخی موانع را برداشت و بنظر می رسد شركت های فناور و دانش بنیان دانشگاهها با ایده های خود می توانند نیازهای صنعت را برطرف كرده و به ایجاد اشتغال و رونق تولید كمك كنند. دادستان قزوین یادآورشد: بنظر می رسد كمی دیر اقدام نموده ایم و شاید بررسی این نیاز و ارتباط صنعت و دانشگاه باید سالها قبل انجام می شد اما به هر حال الان هم فرصت خوبی است و همه دستگاهها و سه قوه باید كمك كنند تا این ارتباط صنعت و دانشگاه بیشتر شود تا بتوانیم بخشی از نیازها را تامین نماییم.
قاسمی یادآورشد: اهمیت مبحث برای مسؤلان امروز بیشتر از گذشته مشخص شده و حضور همه مدیران و نمایندگان سه قوه در این نمایشگاه مبین عزم جدی برای كمك به رونق تولید است. دادستان قزوین اظهارداشت: حل مشكلات بخش صنعت و شركت های دانش بنیان باید در دستور كار قرار گیرد تا در این شرایط حساس بتوانیم با اتكا به داخل از مشكلات اقتصادی عبور نماییم. وی ادامه داد: در این نمایشگاه ایده های خوبی ارائه شده و تفاهم نامه هایی هم به امضا رسیده كه اگر برای اجرا اقدام گردد می تواند نتایج خوبی داشته باشد و ما هم در دستگاه قضایی متعهد هستیم برای حل مشكلات كمك نماییم كه با این همراهی می توان امیدوار شد كه رونق تولید محقق شود. دادستان قزوین در مورد نحوه كمك دستگاه قضایی از تولیدكنندگان اظهارداشت: در سال های گذشته ما معمولا به صورت میدانی ورود نمی كردیم و بیشتر منتظر بودیم تا اگر اتفاقی افتاد و پرونده ای تشكیل شد ورود نماییم اما با عنایت به تاكید رهبری بعد از تحریم های ظالمانه كه از جانب دشمنان صورت گرفته این رویكرد تغییر كرده و باید همراهی ها بیشتر شود و بتوانیم از بروز برخی مشكلات پیشگیری نماییم تا با كمترین چالش در حوزه صنعت بتوان به رونق تولید كمك كرد.
قاسمی یادآورشد: صنعت باید بتواند به راه خود ادامه دهد و پیش از اتفاقات ناگوار ما هم بتوانیم مشكل گشا باشیم بنابراین با تشكیل ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای هماهنگی قوا كه با ابتكار دستگاه قضایی بوجود آمده بدون این كه مردم آگاه شوند به صورت پیشگیرانه برای رفع موانع اقدام نموده ایم و دستگاه قضایی از ظرفیت قانونی خود برای حل مشكلات تولید استفاده می نماید. دادستان قزوین بیان كرد: باید بتوانیم ضمن رفع خلاء های موجود در صنعت و تولید با رفع موانع موجود پرچمدار حل مشكلات باشیم و به برنامه های سال عمل نماییم.