قیمت طلا، سكه و ارز در روز دوشنبه

زیپو كالا: قیمت سكه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز نسبت به روز گذشته تغییری نداشته و بانك ها و صرافی های مجاز بانك مركزی هم امروز قیمت ارز را نسبت به روزهای گذشته كاهش دادند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، امروز (دوشنبه) قیمت سكه تمام بهار آزادی طرح جدید چهار میلیون و ۵۵۵ هزار تومان اعلام شده كه نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است. همین طور سكه تمام بهار آزادی طرح قدیم چهار میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است كه نسبت به روز گذشته ۳۰ هزار تومان كاهش را نشان داده است.
نیم سكه نیز ۱۰ هزار تومان ارزان شده و دو میلیون و ۳۲۰ هزار تومان داد و ستد می شود.
ربع سكه هم با كاهش ۱۰ هزار تومانی یك میلیون و ۵۱۰ هزار تومان قیمت دارد و سكه یك گرمی هم ۹۷۰ هزار تومان فروخته می شود كه نسبت به روز گذشته تغییری نداشته است.
همین طور امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار در طلافروشی ها ۴۲۹ هزار و ۳۸۱ تومان معامله می شود.
ارز همچنان در سراشیبی
بانك ها امروز (۱۰ تیر) قیمت ارز را نسبت به روز گذشته كاهش دادند؛ بطوریكه قیمت خرید دلار در بانك ها كه روز گذشته ۱۲ هزار و ۵۷۶ تومان بود، امروز با كاهش همراه بوده و به ۱۲ هزار و ۴۳۱ تومان رسیده است.
همین طور شعب ارزی بانك ها امروز هر یورو را ۱۴ هزار و ۱۱۲ تومان می خرند كه قیمت این ارز نیز حدود ۲۵۰ تومان كاهش داشته است.
هر پوند انگلیس نیز امروز در شعب ارزی بانك ها به قیمت ۱۶ هزار و ۷۸۵ تومان خریداری می شود.
نرخ ارز مسافرتی
قیمت ارز مسافرتی در بانك ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ بطوریكه قیمت فروش ارز مسافرتی در بانك ها ۱۴ هزار و ۸۲۱ تومان اعلام شده كه با احتساب كارمزد به حدود ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان می رسد.
نرخ ارز در صرافی های بانكی
اما صرافی های مجاز بانك مركزی قیمت دلار را نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان كاهش دادند؛ بطوریكه قیمت خرید دلار در این صرافی ها ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت فروش آن ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان است.
این صرافی ها همچنین، امروز هر یورو را به قیمت ۱۴ هزار و ۵۰۰ تومان می خرند و ۱۴ هزار و ۶۰۰ تومان می فروشند كه این نرخ ها نیز نسبت به روز گذشته ۲۵۰ تومان كاهش داشته است.

منبع: