مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان: ثبت نام چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر شروع شد

به گزارش زیپو كالا مدیر كل تعاون، كار و رفاه اجتماعی خوزستان از ثبت نام تعاونی های علاقه مند به شركت در جشنواره تعاونی های برتر كشور كه از روز گذشته چهارم خرداد ماه صورت گرفته، اطلاع داد.

سید نور محمدپور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار نمود: تعاونگران علاقه مند می توانند تا ۱۰ تیرماه سال جاری همزمان با تعاونگران سراسر كشور با رجوع به نشانی اینترنتی taavonibartar.mcls.gov.ir جهت شركت در چهاردهمین جشنواره ملی تعاونی برتر ثبت نام كنند.
وی، مهم ترین اهداف برگزاری این جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ والای تعاون در جامعه دانست و اظهار داشت: شناسایی و معرفی الگوهای برتر بخش تعاونی به منظور ایجاد زمینه های گسترش و ارتقای روحیه تعاونی و نمونه پروری در بخش های مختلف اقتصادی از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
محمدپور تصریح كرد: تعاونی های برتر، ضمن رعایت الزامات قانونی مرتبط و اختصاصی هر گرایش، باید در رشته های فعالیت خود نسبت به سایر تعاونی های هم رشته از وضعیت نسبی قابل قبول و بالاتری برخوردار باشند.
به گزارش زیپو كالا به نقل از مهر، جشنوار تعاونی برتر هر سال در هفته تعاون از ۱۳ تا ۱۹ شهریور ماه برگزار می گردد و تعاونی ها، اتحادیه ها، اتاق های تعاون و بانكهای توسعه تعاون می توانند در ۲۳ گرایش كشاورزی، صنعتی، تأمین نیاز مصرف كنندگان، تأمین نیاز تولید كنندگان، تأمین نیاز صنوف خدماتی، تأمین نیاز صنوف توزیعی، فرش دستباف، صنایع دستی، دهیاری ها، اتحادیه های تعاونی، خدماتی، اتاق تعاون، بنیاد توسعه تعاون و كارآفرینی، زنان، مرزنشینان، معدنی، عمرانی، اعتبار، مسكن، سهامی عام، فراگیر ملی، حمل و نقل و دانش بنیان با رجوع به سامانه تعاونی برتر در این جشنواره ثبت نام كنند.