خدمات پس از فروش پرینتر اپسون

زیپو كالا: ارائه خدمات پس از فروش اپسون شامل مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی برای محصولاتی كه دارای گارانتی محصولات اپسون هستند از خدمات نمایندگی اپسون است.

شرکت اپسون و  نمایندگی اپسون با هدف ارائه سرویس و خدمات پس از فروش محصولات اپسون از جمله پرینترهای اپسون، اسکنر اپسون، ویدیو پروژکتورهای اپسون و دیگر محصولات اپسون فعالیت خود را آغاز کرده است. در همین راستا نیز نمایندگی اپسون خود را موظف می داند تا خدمات همه جانبه چه خدمات قبل از فروش چه خدمات پس از فروش اپسون را به مشتریان اپسون ارائه دهد مانند:

ارائه خدمات پس از فروش اپسون (مشاوره، نصب، تعمیرات و پشتیبانی) برای گروهی از محصولات اپسون که دارای ضمانت و گارانتی محصولات اپسون هستند. نمایندگی اپسون همواره برای رضایتمندی و افزایش وفاداری مشتریان خود تلاش کرده و خواهد کرد. با بکارگیری تمام امکانات و نیروی انسانی، نمایندگی اپسون سعی دارد تا در سریعترین زمان، و با بالاترین کیفیت و بیشترین رضایت مندی مشتری، وظیفه خود را انجام دهد. که البته این مهم جز با ارتقاء سطح کیفی و کمی عملکرد کارشناسان و تکنسین ها در واحدهای مختلف اپسون ممکن پذیر نخواهد شد.

تعمیرات پرینتراپسون و دریافت گواهینامه تخصصی برای تعمیر پرینترهای اپسون، شرایط، ضوابط و مراحل خاص خودش را دارد. کارشناسان تعمیر پرینتر اپسون در نمایندگی اپسون تمامی این مراحل را با استانداردهای روز  شرکت اپسون گذرانده اند. از همین رو تعمیر انواع پرینترهای اپسون در مرکز خدمات اپسون به راحتی و با شرایط ایده آل انجام می شود.

شاید دریافت گواهینامه تعمیرات پرینترهای اپسون و یا ماشین های اداری اپسون کار چندان سختی نباشد و با صرف هزینه و گذراندن دوره های مرتبط با آن دریافت گردد. داشتن گواهینامه دلیل بر حرفه ای بودن یک تعمیرگاه اپسون و یا نمایندگی اپسون نیست. از آنجایی که ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات حرفه ای برای نمایندگی اپسون اهمیت بسیاری دارد. کارشناسان تعمیرپرینترهای اپسون ما باید به منظور دریافت گواهینامه تعمیرات پرینتر اپسون و فعالیت در نمایندگی اپسون مراحل خاصی را پشت سر بگذارند تا شرایط همکاری با نمایندگی اپسون را بدست بیاورند.

کارشناسان واحد تعمیر پرینتر اپسون در اولین قدم به منظور یادگیری تعمیرات پرینترها و ماشین های اداری اپسون و امکان همکاری و ارائه خدمات پس از فروش اپسون به مشتریان عزیز باید دوره آکادمیک اختصاصی را پشت سر بگذارند. در این دوره تعمیرکار به صورت تئوری با تمام ضوابط و قوانین تعمیر پرینترهای اپسون و فعالیت در نمایندگی اپسون آشنا می‌شود. به تعمیرکاران ما نکات مختلفی گفته میشود که شامل دسته‌بندی‌های گوناگونی همچون امنیت تعمیر، مراحل تعمیر، مراقبت از قطعات صدمه دیده و غیره می‌شود.

به طور کلی نمایندگی Epson در تهران  به واسطه اهمیتی که ارائه خدمات پس از فروش اپسون دارد تمام سعی خود را میکند تا از بهترین ها و حرفه ای ترین ها برای این امر استفاده کند.

شما میتوانید برای دریافت انواع خدمات اپسون با شماره های درج شده در سایت، تماس گرفته تا کارشناسان ما در نمایندگی اپسون به کلیه سوالات شما در خصوص محصولات اپسون پاسخ دهند. 

نگاه کلی به تاریخچه ماشین های اداری اپسون

به طور کلی می توان گفت که تولید و استفاده از ماشین های اداری، تاریخچه ای نسبتا طولانی دارد. شرکت اپسون، یکی از قدیمی ترین تولیدکنندگان ماشین های اداری در جهان محسوب می شود که با گذشت زمان، بر ویژگی ها و طراحی های نوین این دستگاه ها افزود . امروزه ماشین های اداری اپسون، در شمار پرطرفدارترین ماشین های اداری در نقاط مختلف جهان به شمار می آیند. انواع مدل های پرینتر، فکس، چاپگر، اسکنر و … را تقریبا در همه ی مراکز اداری و بسیاری از منازل افراد مختلف می توان مشاهده نمود. یکی از مهمترین دلایل این محبوبت در بین کاربران ماشین های اداری اپسون، تولید ماشین های اداری اپسون چند کاره است که همه نیازهای کسب و کارهای بزرگ و کوچک را در خود گنجانده است. نمایندگی اپسون به منظور ارائه ی خدمات مربوط به فروش و تعمیر محصولات اپسون به کاربران گرامی راه اندازی شده است. این مرکز با دارا بودن سابقه ای درخشان در ارائه ی خدمات با کیفیت به مشتریان خود، توانسته در طول سالیان اخیر به اولین انتخاب کاربران تبدیل شود. واحدهای تخصصی موجود در نمایندگی اپسون به کلیه ابزار و تجهیزات حوزه ی تعمیرات مجهز بوده و امکان انجام تعمیرات تخصصی را برای تکنسین های این مجموعه فراهم آورده است.

 

خدمات پس از فروش به منظور جلب رضایت مشتری

توجه خدمات پس از فروش در جهانی که تقاضا حرف اول را میزند به یکی از عوامل مهم مشتری مداری تبدیل شده است. خدمات پس از فروش از یک موضوع لازم به یک فاکتور کلیدی برای توسعه یک شرکت تبدیل شده است.نخستین گام برای ارتقای اهمیت خدمات پس از فروش به یک عامل کلیدی در توسعه این است که خدمات پس از فروش را به عنوان پاسخی برای نیاز به مشتری در نظر بگیریم و نه خدمتی که پس از فروش یک محصول ارائه می شود. موضوع خدمات پس فروش، بیشتر از اینکه امری تکنیکی و فنی برای شرکت باشد، ضرورت و یک اصل مدیریتی است که تمام جنبه های ارتباط با مشتریان را مدنظر دارد. فرآیند فروش برای شرکت ها یک لحظه گذراست و این ارتباط مداوم با مشتری است که پایدار و ادامه دار است. نمایندگی اپسون نیز به تمامی این موارد اضراف کامل دارد و از هین رو در ارائه خدمات پس از فروش اپسون همیشه تمام توان خود را به کار بسته است. هدف از خدمات پس از فروش اپسون و در معنای جدیدش، خدمت به مشتری، دستیابی به فروش های بعدی و مشتریان بعدی است، بنابراین و با این نگرش همیشه نمایندگی اپسون در ارائه خدمت پس از فروش از هیچ تلاشی فروگذار نبوده است. خدماتی که اغلب پس از فروش محصول به مشتریان ارائه می شود، شامل نصب و راه اندازی، آموزش و مشاوره برای استفاده و نگهداری محصول، ارائه اطلاعات، پشتیبانی، عیب یابی، تعمیر و بررسی شرایط استفاده از گارانتی می شود، اما این خدمت به مشتری و در سطح وسیع تر ارتباط با مشتری است که کار شرکت را تداوم می بخشد.

 

<>دانلود درایور پرینترهای اپسون

از خدمات دیگری که نمایندگی اپسون در سایت اپسون قرار داده است این است که کاربران عزیز می توانند در صورتی که درایور دستگاه های خود را ندارند با وارد کردن نام دستگاه خود درایور دستگاه خود را دانلود نمایند و روی سیستم خود نصب کنند حتی در بخش دانلود درایور اپسون پشتیبانی تلفنی نیز قرار دارد بدین صورت که کاربران عزیز اگر نتوانند درایور خود را روی سیستم نصب کنند . کارشناسان نمایندگی اپسون به سیستم کاربران متصل می شوند و عملیات نصب را آنها روی سیستم انجام می دهند .

در چه صورتی می توانیم با نمایندگی اپسون تماس بگیریم:

زمانی که به عنوان مثال پرینتر اپسون شما و یا هر یک از ماشین های اداری اپسون شما دچار مشکل شد شما میتوانید با مرکز خدمات اپسون در تهران تماس حاصل فرمایید.

درابتدا کارشناسان ما در نمایندگی اپسون تمام تلاش خود را خواهند کرد تا مشکل شما را از راه دور و با راهنمایی شما برطرف سازند، و اگر مشکل جدی بود شما میتوانید پرینتر اپسون خود را به نمایندگی اپسون ارسال کنید تا در کمترین زمان ممکن و با کمترین هزینه ممکن پرینتر شما تعمیر شود.

تعمیرات در نمایندگی اپسون شامل ۱ ماه گارانتی می باشد و آگر پرینتر شما دچار مشکل در همان قسنت شد نمایندگی اپسون خود را موظف می داند تا تعمیر پرینتر اپسون شما را بدون دریافت کمترین هزینه تعمیر کند.

مرکز خدمات و پشتیبانی اپسون همواره آماده ارائه بهترین خدمات به شما کاربران محترم ماشین های اداری اپسون است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگی اپسون توسط شماره های تماس درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۶۶۵۸۳۴۳۶ – ۰۲۱۶۶۵۸۲۳۵۶