وزیر نیرو: ۶ میلیون نفر جمعیت روستایی از نعمت آب شرب برخوردار شدند

زیپو كالا: وزیر نیرو اظهار داشت: از شروع سال ۹۲ تابحال حدود شش میلیون نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب شرب بهره مند شدند.

به گزارش زیپو كالا به نقل از مهر، رضا اردكانیان ظهر پنجشنبه در مراسم افتتا ح پروژه های آبرسانی جنوب استان كرمان ضمن تبریك ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی ایران اظهار داشت: در این سفر پروژه های آبرسانی به شهر جبالبارز با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال و آبرسانی به ۴۵ روستای جنوب استان با ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح می شود.
وی همین طور از كلنگ زنی عملیات اجرایی هشت مجتمع آبرسانی روستایی با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در عنبرآباد آگاهی داد و اظهار داشت: ۱۱ هزار و ۲۰۰ نفر در ۵۶ روستای جنوب استان كرمان از این پروژه بهره مند می شوند.
وزیر نیرو با اشاره به اینكه باید قدردان نعمت آب باشیم، ابراز امیدواری كرد: بتوانیم با كمك یكدیگر و استفاده صحیح از آب شاهد آبرسانی كامل به تمامی روستاهای كشور و استان كرمان باشیم.
وی افزود: از سال ۹۲ و ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تابحال حدود شش میلیون نفر از جمعیت روستایی از نعمت آب مطمئن و پایدار برخوردار شده اند كه دستاورد بزرگی است.
وزیر نیرو با اشاره به نقش مردم در آسایش مردم اضافه كرد: در حوزه آب و برق كارهای بزرگی انجام شده و در طول پنج سال و نیم اخیر حدود ۱۵۰ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی و بخش خصوصی در این زمینه سرمایه گذاری شده است.
وی افزود: امیدواریم بتوانیم با كمك مسئولان، حمایت دولت و حمایت های مردم، كشوری آبادتر و سرافراز تر برای فرزندان ایران رقم بزنیم.
با حضور وزیر نیرو، استاندار كرمان و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی پروژه آبرسانی به شهر جبالبارز با اعتبار ۲۲۰ میلیارد ریال و آبرسانی به ۴۵ روستای جنوب استان با ۱۵۵ میلیارد ریال اعتبار افتتاح و كلنگ عملیات اجرایی هشت مجتمع آبرسانی روستایی با اعتبار ۲۱۰ میلیارد ریال در عنبرآباد بر زمین زده شد.