سامانه اتصال فارغ التحصیلان به بازار كار رونمایی می گردد

زیپو كالا: سرپرست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: بزودی در زمینه كارآفرینی و طرح كارورزی و به منظور اتصال فارغ التحصیلان به بازار كار از سامانه ای رونمایی خواهیم كرد.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی در جلسه كارگروه اشتغال استان، اظهار نمود: طبق آمارهای مركز پژوهش های مجلس رشد اشتغال در كشور انجام شده است.
وی اضافه كرد: مبحث اشتغال در هیچ زمانی سیاسی نبوده و طرح اشتغال روستایی وزارت تعاون، كار ورفاه اجتماعی با كار كارشناسی و به شكل دقیق رصد می گردد و سامانه ای در شهرستان های سراسر كشور به راه افتاده است كه اطلاعات این طرح را به شكل شفاف در دسترس قرار می دهد.
سرپرست وزارت كار، تعاون و رفاه اجتماعی افزود: بزودی در زمینه كارآفرینی و طرح كارورزی و به منظور اتصال فارغ التحصیلان به بازار كار از سامانه ای رونمایی خواهیم كرد.
محسنی بندپی برنامه ملی حمایت ازمعیشت عام و افراد خاص را از سیاست های دولت عنوان نمود كه بزودی جزئیاتش اعلام می گردد و خاطرنشان كرد: هر طرحی را كه استاندار اصفهان تایید كند بعنوان مصوبه كارگروه اشتغال ملی كشور تلقی خواهیم كرد.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، در این جلسه بعضی از معاونین وزارت تعاون؛ كار و رفاع اجتماعی، مدیران استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی به بیان گزارشی از اقدامات صورت گرفته، مشكلات و بیان راهكارها برای رفع مسائل و مشكلات موجود آن پرداختند.