معاون وزیر راه و شهرسازی: تكمیل ورزشگاههای خرم آباد و بروجرد نیازمند ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار است

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد به ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی و ورزشگاه بروجرد به پیشرفت ۷۵ درصد رسیده است اظهار داشت: برای تکمیل این دو پروژه به حدود ۱۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که به صورت جدی پیگیری می شود.
علی نبیان در گفت و گو با ایسنا اظهار نمود: به تازگی دیداری را با استاندار لرستان داشتیم که به صورت ویژه بر تکمیل دو ورزشگاه خرم آباد و بروجرد تاکید گردید. هم اکنون ورزشگاه ۱۵ هزار نفری خرم آباد ۸۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که برای تکمیل آن به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار مالی نیاز داریم و در دیدار با استاندار لرستان برای تأمین بخشی از آن رایزنی هایی صورت گرفت.
وی ادامه داد: برای بخش ساخت قسمت ۵ هزار نفری ورزشگاه بروجرد هم با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی حدود ۷۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
مدیر عامل سازمان مجری ساختمان ها و تأسیسات دولتی و عمومی با تکیه بر اهمیت پروژه های ورزشگاهی استان لرستان برای سازمان مجری اظهار داشت: اتمام این پروژه ها وابسته به تخصیص بودجه است که امیدواریم دولت و مجلس بودجه لازم را پیشبینی و اختصاص دهند.
نبیان همینطور از آماه سازی سه بیمارستان طی هفته های اخیر توسط سازمان مجری ساختمانها و تاسیسات دولتی اطلاع داد و اظهار داشت: بیمارستان ۲۵۹ تخت خوابی تربت حیدریه آماده تحویل موقت به وزارت بهداشت است. ساختمان اصلی بیمارستان ۲۴۳ تخت خوابی جهرم هم تا آخر سال ۱۳۹۹ به وزارت بهداشت تحویل داده می شود. در بهمن ماه هم بیمارستان ۹۰ تخت خوابی تکاب را به وزارت بهداشت تحویل موقت دادیم.