بازدید وزیر ارتباطات از محصولات و فناوری های نوین شاتل موبایل

به گزارش زیپو کالا وزیر ارتباطات و معاون علم و فناوری رئیس جمهور ضمن بازدید از غرفه شاتل موبایل در نمایشگاه اینترنت اشیا، با جدید ترین فناوری های شاتل موبایل آشنا شدند.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، در نخستین روز از برگزاری ششمین نمایشگاه سالانه اینترنت اشیا، سورنا ستاری، معاون علم و فناوری رئیس جمهور و در روز دوم این نمایشگاه، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از غرفه شاتل موبایل بازدید کرده و از جزئیات فناوری های ارتباطی جدید این اپراتور آگاه شدند.
همچون این فناوری ها می توان به فناوری سیمکارت هوشمند شاتل موبایل اشاره نمود که با استفاده از زیرساخت فنی مبتنی بر هوش مصنوعی و قابلیت اتصال خودکار به بهینه ترین و باکیفیت ترین شبکه و آنتن موبایل موجود در هر منطقه، همیشه بهترین پوشش شبکه را انتخاب می کند.
همینطور می توان از فناوری «موبایل کانکت» نام برد که روشی جدید برای احراز هویت از راه سیمکارت است و نسبت به سایر روش ها همچون OTP، ساده تر، سریع تر و امن تر است و برای نخستین بار در ایران، توسط شاتل موبایل و با همکاری پژوهشکده AICT دانشگاه صنعتی شریف عرضه شده است.
راهکار M2M، راهکار APN-VPN و همینطور فناوری OTA/AOTA از سایر خدمات و محصولاتی است که شاتل موبایل در این نمایشگاه معرفی کرده است.
نمایشگاه اینترنت اشیا در خلال رویداد «هفته ایران دیجیتال» در ایام ۲۷ و ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.
شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G/LTE در سرتاسر کشور با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای اولین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده است. علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیمکارت، می توانند به وبسایت شاتل موبایل رجوع کنند یا از راه شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ و به صورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: