در تذكری به وزی نیرو صباغیان: علت قطعی برق در بعضی استانها و شهرستان ها روشن شود

زیپو کالا: نماینده مردم مهریز و بافق در مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو خواهان توضیح علت قطعی برق در بعضی استانها و شهرستان ها شد.
به گزارش زیپو کالا به نقل از ایسنا، محمدرضا صباغیان در تذکری در جلسه علنی بامداد امروز (چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر نیرو اظهار نمود: علت قطعی برق در چند روز گذشته در بعضی استانها و شهرستان ها چیست؟ مردم در این وضعیت گرفتار سختی می شوند، گاهی کامپیوترشان می سوزد یا مرغداری و واحدهای تولیدی شان گرفتار مشکل می شود. مدیریت نباید این طور باشد. در این روزهاست که وضع مدیریت مشخص می شود. این موارد قابل توجیه نیست مجلس شورای اسلامی باید دراین زمینه ورود کند که علت چه بوده است؟.
وی در تذکر دیگری خطاب به رئیس جمهور با اشاره به اینکه قیمت خیلی از کالاها خصوصا کالاهای اساسی مثل مرغ و تخم مرغ افزایش یافته، اظهار داشت: مردم تحت فشار هستند، واقعا تحمل این مساله دشوار است کسی که در خانه گرم و نرم نشسته از پشت پنجره نمی تواند سرمای بیرون را حس کند. حقوق های ما به شکلی است که امروز فشار اقتصادی بر ما وارد نمی گردد ولی ما مسئولیت داریم. مردم چشم انتظار اقدامات ما هستند که مجلس شورای اسلامی و رئیس جمهور ورود کنند. دستگاه های نظارتی چه کار می کنند؟ مردم واقعا مشکل دارند لازم است کم کم از این وضعیت که برایمان عادی شده بیرون بیاییم.
این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش و ضمن قدردانی از معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش اظهار نمود: حقوق معلمان حمایتی گاهی پرداخت نشده است، این بندگان خدا حقوق شان به اندازه خرید یک دفعه آقای وزیر نیست گناه دارند ما متولی آنها هستیم باید مشکل شان حل شود.

منبع: