آموزش دروس كنكور با تدریس های حرف آخر

دوره حفظ دروس و تست ها و پاسخگویی سپری شده است و در سال های اخیر برای دستیابی به نتیجه خوب در كنكور ، داوطلب باید به اندازه مدرسان هر دوره باسواد باشد.

کنکور ، مسلماً بزرگترین و سرنوشت سازترین امتحان در زندگی هر فرد است و تعداد کمی از خانواده ها محیط استرس زا ناشی از کنکور را تجربه نکرده اند. با این وجود دوره حفظ دروس و تست ها و پاسخگویی سپری شده است و در سال های اخیر برای دستیابی به نتیجه خوب در کنکور ، داوطلب باید به اندازه مدرسان هر دوره باسواد باشد. با این حال ، داوطلبان فرصت کمی دارند و اوج استرس را داوطلبان سال دوازدهم تجربه می کنند ، که علاوه بر کنکور ، با غول دیگری به نام امتحانات نهایی سال دوازدهم نیز روبرو هستند و این عامل می تواند سردرگمی ایجاد کند  آیا باید برای کنکور وقت بگذازند یا امتحانات نهایی؟ همچنین توصیه می شود که اگر دانش آموز مقطع ابتدایی نیز دارید از مقاله رونمایی از سبک نوین آموزش دروس ابتدایی در اجی مجی دیدن کنید.

امروز ما در یک گزارش دنیای کنکور را پوشش خواهیم داد و همچنین خبرهای خوبی برای شما دانش آموزان عزیز داریم. مخصوصاً گروهی از دانش آموزان که خوب درس نخوانده اند یا بنا به دلایلی نتوانسته اند درس بخوانند ، اما می خواهند بهترین نتیجه را بگیرند! با خواندن این مقاله و صرف چند دقیقه می توانید با یک موسسه ارزشمند آشنا شوید که فقط در عرض ۲ ماه پرونده کنکور را از صفر تا صد برای شما می بندد. شاید باورش سخت باشد اما واقعیت دارد و شما فقط در مدت زمان دو ماه  کل دروس کنکور را مورد مطالعه قرار دهید و در ۴۰ روز هم بیست بار این دروس را بخوانید و تست بزنید. شما می توانید تمام این امکانات را در موسسه حرف آخر بدست آورید و با کمک این موسسه ۱۰۰ روز طلایی را برای کنکور خود تجربه کنید. همچنین متفاوت ترین تجربه آموزش تصویری با طعم حرف آخر  را استفاده کنید.

الگو و انیمیشن در آموزش های حرف آخر

اما این موسسه تفاوت زیادی با سایر موسسات و منابع آموزشی دارد و این سبک جدید تدریس است. داوطلب حرف آخر دیگر نیازی به حفظ یا استفاده از فرمولی ندارد و حتی این سبک را در محصولات حرف آخر ابتدایی نیز می توانید مشاهده کنید که باید فرمولی را برای هر نوع سوال یاد بگیرد. سبک آموزش حرف آخر از انیمیشن و شهود استفاده می کند. یعنی با این سبک تدریس ، دانش آموز نکته و مفهوم اصلی را می فهمد ، مثلاً در بحث قلب در زیست شناسی ، به صورت انیمیشن وارد قلب می شود و تمام اعضای بدن و وظایف را در هر بخش مشاهده می کند. مضمونی نخواهد داشت و این بار محتوا را لمس می کند. از طرف دیگر ، این سبک باعث افزایش سرعت آموزش می شود. همچنین برای افزایش سرعت پکیج هایی همچون محاسبات حرف آخر هم در دسترس می باشد.

اما در بحث ساخت الگو ، الگو مانند یک شاه کلید است. همانطور که یک کلید اصلی هر قفلی را باز می کند ، الگو می تواند هر نوع آزمون را در مورد یک موضوع حل کند و دیگر لازم نیست فرمول یا راه حل را بخاطر بسپارید. به عنوان مثال می توان به سینماتیک  اشاره کرد که در حرف آخر همه سوالات را بدون فرمول و با یک الگوی واحد حل می کند یا سوالات شیمی  که فقط در سه ساعت با سه الگو تدریس می شود. شهود و الگو سازی به دروس ادبیات نیز راه یافته است. بنابراین در قسمت واژگان ، تمام کلمات در قالب یک داستان جالب تصویری یا کل ادبیات با تنها ۴ الگو در ۷ ساعت آموزش داده می شوند. برای آگاهی کامل و مشاهده آموزش این دوره ، می توانید به صفحه ادبیات حرف آخر مراجعه کرده و دستورالعمل های آموزشی رایگان را مشاهده کنید.

با حرف آخر هوشمندانه مطالعه کنید

به دلیل تعدد منابع ، خانواده های کنکوری مجبور به صرف هزینه های زیادی برای تهیه منابع می شوند و بسیاری احساس می کنند که هدف منابع فقط کتاب است. اما بهتر است بدانید که منبع فقط در کتاب یا کلاس آموزشی یا DVD ذکر نشده است بلکه شامل یک مشاور و آزمون نیز می شود. اما حرف آخر با از بین بردن نیاز به منابع دیگر ، این مشکل را نیز برطرف کرده است ، زیرا این موسسه کتاب ، دی وی دی آموزشی ، تست و مشاوره به داوطلب ارائه می دهد. البته با سبکی کاملاً متفاوت از سایر نهادها. آزمونهای حرف آخر دارای ویژگی است که داوطلب در هر آزمون یکبار کل دوره را بررسی و خلاصه می کند.

اما بیایید به سراغ مشاوران حرف آخر برویم. داوطلبان علاوه بر منابع این موسسه از مشاوره تخصصی نیز بهره مند می شوند و دیگر در مورد نحوه برنامه ریزی کنکور ، نحوه اقدام ، نحوه شرکت در آزمون ، نحوه مطالعه برای کنکور در سال دوازدهم سردرگم نخواهند شد. برای امتحان نهایی داوطلب در مسیری صحیح و اصولی قدم برمی دارد که تمام نیازهای او را برآورده می کند. مشاوران همچنین از نیروهای مجرب تشکیل شده اند که بهترین پشتیبانی را از داوطلب خواهند داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سبک مشاوره. بازخورد دانشجویان درباره حرف آخر و مشاوره حتماً به صفحه مشاوران حرف آخر مراجعه کنید. تمامی این اطلاعات را می توانید در سایت حرف آخر از جمله بودجه بندی عربی کنکور را مشاهده کنید.

برای ارتباط مستقیم با مشاوران ارشد موسسه حرف آخر و دریافت محصولات با تخفیف ویژه می توانید عبارت "تخفیف ویژه" را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۲۹۰۷ ارسال کنید یا با شماره تماس های زیر تماس بگیرید:

۰۲۱۶۶۵۷۶۱۸۲

۰۲۱۶۶۵۷۲۱۴۸

۰۲۱۶۶۵۷۶۳۷۱

۰۲۱۶۶۵۶۶۶۲۳

منبع: harfeakharpub.com