وزیر صمت: سایپا به تعهدات خود عمل كرد

زیپو کالا: وزیر صمت، محصول جدید گروه خودروسازی سایپا را خودرویی خوب و مناسب توصیف کرد و اظهار داشت: در شرایط فعلی، شاهین بعنوان یک خودرو با طراحی داخلی، محصولی خوب و مناسب برای بازار ایران است.
به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر به نقل از سایپا، علیرضا رزم حسینی همزمان با بازدید از گروه خودروسازی سایپا ضمن اشاره به افزایش نرخ ارز در سالهای اخیر اظهار داشت: این افزایش باعث شد که صنعت خودرو کشور گرفتار بحران شود اما در شرایط فعلی که شاهد ثبات نرخ ارز هستیم، احتمال اینکه وضعیت سایپا بهتر شود، وجود دارد.
رزم حسینی با اشاره به اینکه سایپا به تعهداتش به خوبی عمل کرده است، افزود: خوشبختانه سایپا محصول جدیدی به نام شاهین آماده عرضه در بازار دارد که با طراحی ایرانی ساخته شده و برای بازار ایران مناسب می باشد.
وی به برنامه های وزارت صنعت، معدن و تجارت در حوزه صنعت خودرو هم اشاره نمود و اضافه کرد: اگر ما به سمت رقابتی کردن صنعت خودرو حرکت نماییم، اساسا وضعیت خودروسازان داخلی بهتر خواهد شد و آنها افزایش تولید خواهند داشت.
وزیر صنعت، معدن و تجارت در مورد اقدامات سایپا در دو سال گذشته در خصوص خروج پراید از خط تولید، آغاز تولید انبوه شاهین و طراحی اولین کراس اوور ایرانی در شرایط تحریم و انتشار کرونا هم اظهار داشت: وزارت صمت به ادامه این روند کمک خواهد نمود و در این حوزه با اقداماتی همچون تأمین ارزی و مالی، بسته بسیار خوبی در دو ماه گذشته تهیه شد، تا با کمک بانک مرکزی و رقابتی کردن فضای صنعت خودرو شاهد افزایش کمیت و کیفیت خودرو های تولیدی باشیم.

منبع: