معاون امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی خبر داد سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز برای افتتاح آزادراه سهند

زیپو كالا: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از سفر وزیر راه و شهرسازی به تبریز و افتتاح اتوبان تبریز- سهند در ۲۶ آذرماه سال جاری آگاهی داد.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، جواد رحمتی در جلسه شورای مسکن استان که ظهر امروز سه شنبه) در محل استانداری انجام شد با اشاره به اولویت های استان در اجرای طرح اقدام مسکن ملی اظهار داشت: خوشبختانه روحیه بسیار خوبی در میان متولیان امر استانی وجود دارد و امیدواریم بتوانیم با مسکن دار کردن افراد نیازمند و صاحب مسکن به دغدغه مهم برخی از اقشار جامعه اختتام دهیم.
وی با اشاره به آخرین وضعیت اجرای طرح اقدام ملی مسکن در استان اظهار داشت: نزدیک به ۵۴ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند که بعد از پایش های لازم و تطبیق شرایط متقاضیان با شرایط مندرج در بخشنامه های ابلاغی، ۲۱ هزار نفر مشمول استفاده از مزایای این طرح شده اند که سایر فرآیندهای لازم در حال اجراست.
وی در قسمتی از سخنان خود به آخرین وضعیت اتوبان تبریز- سهند نیز اشاره نمود و افزود: این اتوبان در تاریخ ۲۶ آذرماه سال جاری و با حضور وزیر راه و شهرسازی زیر بار ترافیک می رود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی در ادامه اضافه کرد: همین طور در این سفر، عملیات اجرائی برخی از پروژه های طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید سهند نیز آغاز خواهد شد.
در این جلسه، واگذاری ساخت واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در شهر سهند به پیمانکاران، مشروط به برگزاری دو مناقصه در روزنامه تصویب گردید.

منبع: