مدیركل بنادر و دریانوردی هرمزگان عنوان كرد: تخلیه بیش از ۱۴۸۰۰تن گندم و۸۲ هزار كیسه برنج طی یك شبانه روز

به گزارش زیپو كالا مدیركل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهار داشت: پیرامون تامین زنجیره كالای اساسی، ارتقاء نرم عملیات ۱۴۸۰۰تن گندم و ۸۲ هزار و ۵۰۰كیسه برنج طی ۲۴ساعت در پایانه های فله بندرشهیدرجایی انجام شد.

به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر، علی رضا محمدی کرجی ران با اشاره به اینکه تسریع در عملیات کالاهای اساسی و استراتژیک مردم بر مبنای دستورالعمل های بهداشتی و ایمنی همواره راهبر این مجتمع بندری بوده است تصریح کرد: بندرشهید رجایی درکنار سایر بنادر کشور با اتکا به توان داخلی و بهرمندی از ظرفیت های بخش خصوصی همواره در جهت تقویت نرم عملیاتی و تسریع در امر تخلیه کالاهای اساسی تلاش نموده است.
مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از ثبت رکورد ۱۴ هزار و ۸۳۱ تن گندم طی مدت زمان یک شبانه روز سخن به میان آورد و اضافه کرد: ترسیم سازو کارهای اجرایی بر مبنای چارچوب های اقدامات توسعه دهنده و تقویت کننده عملیات تاثیرات خویش را در ارتقاء نرم عملیات تخلیه از کشتی های حامل کالاهای اساسی متردد به بندر شهید رجایی به جای گذاشته است.
این مقام مسئول به ثبت بالاترین نرم تخلیه برنج هم طی ماه جاری (آبان) اشاره ای داشت و خاطرنشان کرد: با تلاش صورت گرفته تخلیه روزانه ۳ هزار و ۳۰۰ تن معادل ۸۲ هزار و ۵۰۰ کیسه برنج ظرف مدت ۲۴ ساعت محقق شده که این اقدام هم نرم عملیات تخلیه در بنادر کشور را ارتقاء بخشیده است.
محمدی کرجی ران واگذاری عملیات خنکاری و باربری توسط ترمینال اپراتورهای بندری در بخش ترمینال فله خشک و ترمینال کالای متفرقه و نظارت دقیق بر فرایند، اختصاص انبارهای ویژه به منظور انبارش کالا درکنار سایر انبارهای اختصاص و همینطور الحاق یک فروند تجهیز ویژه بندری امسال را از مهمترین اقدامات در جهت تحقق اهداف ترسیم شده پیرامون تسریع در عملیات تخلیه کالاهای اساسی قلمداد کرد.

منبع: