رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی: امید زیادی به عزم و همت بلند جهاد دانشگاهی لرستان داریم

به گزارش زیپو كالا لرستان رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی و پشتیبانی از مشاغل خانگی وزارت تعاون، كار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: امیدهای زیادی به عزم و جزم ها و همت بلند دوستان در جهاد دانشگاهی لرستان و هم به اثربخش بودن این طرح ها داریم.
مهناز امامدادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: طرح ملی توسعه مشاغل خانگی در سه مرحله انجام شده است.
وی اشاره کرد: در مرحله اول که به شکل پایلوت در ۹ استان کشور انجام شد و یکی از این استانها لرستان بود.
این مسئول افزود: در چارچوب این طرح در لرستان ۲۷۰۰ نفر تعهد داشتیم که ایجاد اشتغال شود و خوشبختانه این کار توسط جهاد دانشگاهی انجام شد.
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی اشاره کرد: بحث های مشاوره، آموزش، هدایت، راهنمایی و توانمندسازی کارهای تیمی و تیم سازی توسط جهاد دانشگاهی لرستان انجام شده است.
وی با اعلان اینکه مرحله سطح بازار هم صورت گرفته و اشتغال پایدار در بخش مشاغل خانگی لرستان به وجود آمده است، افزود: در طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانوار سهمیه لرستان حدود ۱۷۰ نفر است.
امامدادی اظهار نمود: این طرح هنوز در دست اجرا بوده و هنوز تمام نشده و حدود ۴۰ درصد پیشرفت داشته است.
وی بیان کرد: این طرح حدود ۷۱ نفر اشتغال زایی به همراه داشته و برای ۱۰۰ نفر دیگر جهاد دانشگاهی لرستان کوشش های خودرا ادامه می دهد.
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی افزود: در طرح توانمندسازی ۵۴ هزار و ۳۰۰ نفر در سطح کشور سهم لرستان چیزی حدود ۱۰۰۰ نفر است.
وی ادامه داد: در این طرح بحث های فراخوان و شناسایی متقاضیان توسط جهاد دانشگاهی لرستان انجام شده است.
امامدادی عنوان کرد: امیدواریم با تجارب خوب و موفقیت هایی که در اجرای دو طرح قبلی جهاد دانشگاهی لرستان به دست آورده اند بتوانند این مرحله را هم موفق انجام دهند.
رئیس دبیرخانه ستاد ساماندهی مشاغل خانگی اظهار داشت: ما امیدهای زیادی به عزم و جزم ها و همت بلند دوستان در جهاد دانشگاهی لرستان و هم به اثربخش بودن این طرح ها داریم.
وی بیان کرد: امیدواریم به زودی شاهد نتایج خوبی با اجرای این طرح ها توسط جهاد دانشگاهی در لرستان باشیم.

منبع: