شرایط و نحوه ثبت نام لاتاری

زیپو كالا: افرادی كه در این قرعه كشی برنده می شوند شانس این را دارند كه كارت سبز یا گرین كارت را دریافت كنند.

موسسه لاتاریکس با سالها تجربه اماده اراءه خدمات و راه کارهای قانونی مهاجرتی به متقاضیان گرامی می باشد

لاتاری چیست؟

لاتاری یک قرعه کشی می باشد که به افراد زیادی شانس گرفتن ویزای آمریکا را می دهد، افرادی که در این قرعه کشی برنده می شوند شانس این را دارند که کارت سبز یا گرین کارت را دریافت کنندلاتاری از سال ۱۹۹۰ به وجود آمد و هدف آن این بود که به افراد از کشورهای مختلف شانس مهاجرت به آمریکا را بدهد. آمریکا کشوری است که از افرادی با ملیتهای مختلف تشکیل شده و به عنوان قطب اقتصادی خوب معرفی شده است. کسانی که به آمریکا مهاجرت می کنند فرهنگ آمریکا را می سازند و هر ساله ۵۵۰۰۰ ویزا به صورت تصادفی و از طریق قرعه کشی بین متقاضیان به مهاجرت به آمریکا توزیع می شود.

لاتاری چه موقع انجام می شود؟

زمان ثبت نام لاتاری از اواسط مهر و آبان شروع می شود، و وبسایتی که در آن افراد می توانند ثبت نام کنند به نشانی www.dvlottery.state.gov است و همه افراد به جز خردسالان می توانند در آن ثبت نام کنند، این وبسایت فرم هایی دارد که به زبان انگلیسی می باشد و افراد موظفند تا آنها را تکمیل کنند.

 

چگونه لاتاری آمریکا واقعا کار می کند؟

در واقع لاتاری به این صورت است که کارت سبزی که به وسیله اداره مهاجرت و شهروندی آمریکا تایید می شود، (USCIS) این اجازه را به شما می دهد که به صورت دائم در آمریکا کار کرده و زندگی کنید. روشهای مختلفی وجود دارد جهت گرفتن کارت سبز که شامل گرفتن کارت به وسیله خانواده، استخدام شدن، یا پناهندگی که هرکسی را در این مورد تایید نمی کنند. حتی اگر شما مورد تایید قرار بگیرید در لیست انتظار برای تایید یک خانواده و یا شغل مورد نظر ممکن است ۲۰ سال طول بکشد.

گام به گام با شیوه ثبت نام لاتاری ۲۰۲۲ امریکا

چه بخواهیم قبول کنیم یا نکنیم، آمریکا به عنوان کشوری قدرتمند در دنیا شناخته می شود و این اتفاق می تواند هزار و یک دلیل داشته باشد. مسلما یک کشور وقتی قدرتمند شناخته می شود، مردمانش راحت تر زندگی می کنند و معنی رفاه اجتماعی در آن کشور بیشتر معنی پیدا می کند. از این رو افراد بسیاری به مهاجرت به آن جا ترغیب می شوند. آمریکا با وجود سخت گیری هایی که در ارائه ویزا و اقامت به خصوص به شهروندان کشورهای خاورمیانه و آسیای میانه دارد، امکانی جالب برای سودآوری از اقبال مردم ایجاد کرده است. لاتاری نوعی بازی شانس است شما امکان حضور در آن را دارید و شانس خودتان را برای گرفتن ویزای آمریکا محک می زنید. اما سوال مهم این است که شیوه ثبت نام در لاتاری چگونه است و چطور می توان در این بازی شانس پرهیجان شرکت کرد؟ امروز در این مقاله می خواهیم در این باره به شکل کامل توضیح دهیم

توجه داشته باشید که شرایط و نحوه ثبت نام لاتاری آمریکا شاید به ظاهر ساده باشد و شما بتوانید با مراجعه به سایت رسمی و اصلی در آن ثبت نام کنید. اما در این بین چند اشکال وجود دارد. اول این که فرم پیش روی شما به زبان انگلیسی می باشد و اگر شما زبان انگلیسی خوبی نداشته باشید یا تنها به شکل عمومی این زبان را می دانید مسلما از پس پاسخ گویی به سوالات این فرم بر نخواهید آمد. از طرفی دیگر آن چیزی که در شیوه ثبت نام در لاتاری مهم است نحوه وارد کردن اطلاعات است. همانطور که می دایند آمریکا از کشورهای قدرتمند در حوزه سرویس های اطلاعاتی است. اگر ناخواسته کلمه یا جمله ای را استفاده کنید که سرویس های اطلاعاتی آمریکا را به جنب و جوش می اندازد و باعث شود به شما شک کنند. حتی در صورت برنده شده لاتاری نیز امکان دریافت ویزا نخواهید داشت. از این رو به نظر می آید راه منطقی این است که برای ثبت نام از افراد متخصص مانند کارشناسان سایت https://lotteryx.ir استفاده کرد.

 

شیوه رزرو و  ثبت نام  لاتاری در سایت لاتاریکس

ثبت نام در لاتاری مانند امضا کردن یک قرارداد حقوقی است. آیا همه شما اطلاع کافی از موارد قانونی و حقوقی دارید؟ مسلما نه. در زندگی روزمره خودمان نیز هرگاه به کوچکترین مشکل حقوقی برخورد می کنیم سریعا به دنبال یک وکیل یا فردی می گردیم که از حقوق چیزی بداند. بنابراین چرا در امضای یک قرارداد حقوقی که می تواند زندگی ما را عوض کند از این افراد متخصص استفاده نکنیم؟

این دلایل کاری می کند که بخواهیم شیوه ثبت نام در لاتاری را از دید لاتاریکس نگاه کنیم. شما در مرحله اول اطلاعات عمومی و اولیه خود را در بخش ثبت نام وارد می کنید تا کارشناس مربوطه با شما تماس بگیرد. در این تماس کارشناس به طور کامل مراحل بعدی را توضیح می دهد و به وضوح برای شما مشخص می کند که در ادامه مسیر چه اتفاقی رخ می دهد. از طرفی این کارشناس وظیفه دارد هر سوالی که دارید را پاسخ دهد. بعد از تماس کارشناس نوبت به ارائه یک عکس برای لاتاری است.

اگر در کوچه بازار دقت کرده باشید برخی مواقع از سال اعلامیه عکس لاتاری فضای شهر را پر می کند. این اتفاق به خاطر این است که این عکس شرایط خاصی دارد که کارشناس می تواند این مورد را به طور کامل به شما در شیوه ثبت نام در لاتاری توضیح دهد. اما نکته مهم اینجاست که اگر قرار باشد با لاتاریکس ثبت نام کنید لازم نیست جای دیگری بروید. این سایت خدمات عکاسی مناسبی نیز دارد و براساس نیاز شما که ثبت نام در لاتاری است عکس مناسبی می گیرد.

بعد از این مرحله در شیوه ثبت نام در لاتاری نوبت ارائه اطلاعات دقیقی است که سایت از شما می خواهد. این اطلاعات به طور کامل منطبق بر آخرین فرم خواسته برای ثبت نام لاتاری می باشد. از این روبه آن کاملا اعتماد کنید و صادقانه به آن ها پاسخ دهید. بعد از تکمیل فرم، کارشناس مربوطه کد رهگیری و اطلاعات و فایل ثبت نامی را به ایمیل شما می فرستد تا از انجام ثبت نام خیالتان راحت شود. یادتان باشد شیوه ثبت نام در لاتاری تا لحظه گرفتن کد رهگیری نیست. لاتاریکس پشتیبانی خود را تا لحظه اعلام نتایج ادامه می دهد. اگر می خواهید به دنیایی بروید که در آن لایق خوب زندگی کردن باشید، با لاتاریکس از امروز خوب زندگی کردن را تمرین کنید.