احمد فاضلی، معاون مالی بانك صادرات ایران تشریح كرد بازارگردانی متفاوت وسپهر در پشتیبانی از بازار سهام

معاون مالی بانك صادرات ایران اظهار داشت: تمام وجوه حاصل از فروش سهام شركت گروه مالی سپهر صادرات وسپهر، صرف كنترل و توسعه بازار سهام می شود.
به گزارش زیپو کالا به نقل از مهر به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، احمد فاضلی با بیان این مطلب اظهار نمود: در عرضه اولیه شرکت گروه مالی سپهر صادرات ایران، ۲۰ درصد معادل ۶ میلیارد سهم از سهام این شرکت به عموم فعالان بازار سرمایه و صندوق های سرمایه گذاری عرضه خواهد شد و هیچ مبلغی از این وجوه به بانک صادرات ایران برنمی گردد بلکه تمام وجوه حاصل از این عرضه در خود شرکت باقی می ماند و برای کنترل بازار استفاده خواهد شد. وی افزود: هدف ما، تنها کنترل بازار سهام بانک صادرات ایران و یا گروه مالی سپهر صادرات نیست، بلکه نگاه مان فراتر از مجموعه بانک است و به دنبال پشتیبانی از تمام بازار هستیم.
فاضلی اضافه کرد: نگاه تک بعدی در بازار سرمایه به شکست منجر می شود. پیشرفت مجموعه بانک در گرو پیشرفت و رونق مجموعه بازار سرمایه است ازاین رو تلاش داریم علاوه بر حمایت جدی و مؤثر از سهام مجموعه بانک صادرات ایران، وجوه حاصل از این عرضه اولیه را صرف تعادل و رونق بازار سهام نماییم. معاون مالی بانک صادرات ایران با اشاره به بازارگردانی متفاوت سهام شرکت گروه مالی سپهر صادرات اظهار داشت: در نظر داریم به صورتی کاملاً متفاوت از سایر بازارگردان ها و به صورت کاملاً عملی و با قدرت وارد بازار شویم. تعداد قابل توجهی سهم هم در اختیار بازارگردان قرار خواهد گرفت که در موقعیت های مناسب، بازار سهام شرکت را کنترل کند. وی ادامه داد: هدف ما از بازارگردانی، ایجاد هیجان در سهام نیست که سبب افزایش بی رویه و یا سقوط قیمت سهام شود بلکه به دنبال واقعی کردن قیمت سهام شرکت بر مبنای ارزش ذاتی و دارایی های پرارزش آن هستیم. گفتنی است سهام شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات در نماد “وسپهر ۱” یکشنبه هفته آینده، ثبت سفارش و عرضه اولیه خواهد شد.