به همت بنیاد مسكن استان تهران؛ ۳۸۴ واحد مسكونی خیرساز به اقشار كم درآمد اهدا شد

به گزارش زیپو كالا پروژه ۳۸۴ واحدی خیّرساز فیروزكوه ویژه اقشار كم درآمد كه با حمایت بناید مسكن راه اندازی شده، به بهره برداری رسید.

به گزارش زیپو كالا به نقل از بنیاد مسكن استان تهران، مسعود حسنوند مدیرعامل انجمن خیرین مسكن ساز استان تهران اظهار داشت: پروژه ۳۸۴ واحدی خیّرساز فیروزكوه كه به همت انجمن خیرین مسكن ساز استان تهران و با حمایت بنیاد مسكن راه اندازی شده در دهه فجر به افتتاح و به بهره برداری رسید.
حسنوند در مورد مشخصات این پروژه توضیح داد: زیربنای این پروژه ۴۲ هزار متر مربع بوده كه در ۳۲ بلوك ۱۲ واحدی در سه طبقه روی پیلوت طراحی و اجرا شده و برای تمامی واحدها پاركینگ و انباری هم پیشبینی و اجرا شده است.
وی اظهار داشت: متقاضیان جانمایی شده در این پروژه اغلب از اقشار كم درآمد بوده اند و بعنوان سهم آورده به صورت متغیر از صفر ریال تا حداكثر ۳۵۰ میلیون ریال پرداخت كرده اند.
مدیرعامل انجمن خیرین مدرسه ساز اضافه كرد: برای هر واحد این مجموعه ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض الحسنه تدارك دیده شده كه متقاضیان طی ۱۲ سال با اقساط ماهیانه كمتر از ۵ میلیون ریال نسبت به بازپرداخت آن اقدام می كنند.
وی تصریح كرد: آورده متقاضیان صرفاً در زمان تحویل واحد از ایشان دریافت شده و در زمان عملیات ساخت و راه اندازی این مجموعه، از توان مالی خیّرِ سازنده و تسهیلات استفاده شده است.
مدیرعامل انجمن خیرین مسكن ساز استان تهران افزود: انجمن خیرین مسكن ساز استان در صورت تأمین زمین از جانب نهادهای ذیربط آمادگی راه اندازی مجموعه های مسكونی برای جامعه نیازمند در قالب طرح اقدام ملی تأمین مسكن را دارد.
حسنوند خاطرنشان كرد: انجمن خیرین تا كنون ۱۹۷۸ واحد در صفادشت ۴۹۵ واحد در فیروزكوه، ۱۸۰ واحد در پرند، ۷۲ واحد در شهر ارجمند فیروزكوه، ۷۲ واحد در پیشوا، ۷۰ واحد در حسن آباد فشافویه راه اندازی كرده است.