شیرآلات شودر به عنوان واحد نمونه استاندارد ۹۸ انتخاب گردید

زیپو كالا: طی رویداد انتخاب واحد نمونه استاندارد ۹۸، شیرآلات شودر بعنوان واحد نمونه استاندارد برگزیده شد.
به گزارش زیپو كالا به نقل از مهر، به نقل از سامانه اطلاع رسانی ایران، مراسم آئین گرامی داشت روز جهانی استاندارد در استان تهران با حضور رئیس، معاونان و تعدادی از مدیران سازمان ملی استاندارد ایران، استاندار تهران و رئیس اتاق بازرگانی صنایع و معادن استان تهران و همین طور جمع كثیری از تولیدكنندگان و صنعت گران در تهران انجام شد و برند «شودر» توانست در صنعت ساختمانی بعنوان واحد نمونه استاندارد در سطح كشوری انتخاب گردد.
در این رویداد كه هر سال در روز جهانی استاندارد و بین تمام صنایع ایرانی برگزار می شود، برندهای مختلف داخلی از لحاظ كیفیت محصولات مورد رصد و آزمایش های مختلفی قرار می گیرند تا در نهایت و باتوجه به كیفیت محصولات، واحدهای نمونه استاندارد انتخاب شوند.
«شیرآلات شودر» كه از سال ۱۳۷۰ در زمینه تولید و عرضه شیرآلات بهداشتی كار خودرا آغاز كرد، با هدف خلق محصولات باكیفیت و كسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی و با تكیه و توجه به تمام جزئیات، مانند دوام و زیبایی و دانش مهندسیِ مطابق با تكنولوژی روز دنیا فعالیت می كند. لازم به ذكر است كه هم اكنون ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۵۰۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم در شودر مشغول به كار هستند و محصولات این مجموعه به بیشتر از ۱۵ كشور جهان صادر می شود.

منبع: