نقوی حسینی: از تولید حمایت شود

به گزارش زیپو كالا سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تذكر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس خواست كه از تولید حمایت شود.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، سید حسین نقوی حسینی در تذكرات شفاهی خود در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یكشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: امسال سال پشتیبانی از تولید و رونق تولید است ولی متاسفانه از تولید حمایت نمی گردد و تولیدكنندگان ما تحت فشارهای مختلف هستند.
وی با اشاره به اینكه اداراتی مانند تامین اجتماعی، آب منطقه ای، برق، ارزش افزوده، مالیات، اداره گاز، محیط زیست و جهاد كشاورزی از تولیدكنندگان سركشی می كنند، اظهار داشت: آب منطقه ای یك دامدار را با چند راس گاو، سه میلیارد تومان جریمه كرده در صورتیكه چاه او متعلق به پیش از سال ۸۵ است و مجلس مصوب كرده چاهی كه متعلق به پیش از سال ۸۵ است باید پرونده تشكیل دهد و مجوز قانونی بگیرد.
سخنگوی كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: آب منطقه ای این كار را كه انجام نمی دهد هیچ، سه میلیارد تومان هم یك مركز تولیدی را برای آبی كه بهره برده جریمه كرده كه این اقدامات پشتیبانی از تولید نیست.
او در آخر اظهار داشت: خواهش می كنم تذكر دهید كه از تولید حمایت شود.