قیمت طلا، سكه و ارز در روز شنبه بازار سكه و طلا ریخت!

زیپو كالا: بازار طلا و سكه برای چندمین هفته متوالی (یه جز یك هفته) با ریزش قیمت ها همراه شد تا پس از مدت ها بار دیگر قیمت سكه طرح جدید از كانال چهار میلیون تومانی بیرون رود.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، قیمت سكه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار امروز (شنبه) به سه میلیون و ۹۸۰ هزار تومان رسیده و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۴۰۶ هزار و ۲۹۶ تومان قیمت دارد.
امروز سكه طرح قدیم با قیمتی معادل سه میلیون و ۹۸۰ هزار تومان داد و ستد می شود. این در شرایطی است كه قیمت نیم سكه دو میلیون و ۲۰ هزار تومان، ربع سكه یك میلیون و ۲۲۰ هزار تومان و سكه گرمی ۸۵۰ هزار تومان است.
همین طور در بازارهای جهانی، آخرین قیمت هر اونس طلای جهانی به ۱۴۸۹ دلار رسیده است.
ارز هفته را با ثبات آغاز كرد
از طرف دیگر دربازار مالی نیز قیمت ارز نسبت به هفته گذشته تغییری نكرده و ثبات كامل بر بازار ارز حاكم است.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، بازار ارز این روزها به ثبات رسیده و بر همین مبنا بانك ها امروز (۲۰ مهرماه) هر دلار آمریكا را ۱۱ هزار و ۳۲۵ تومان و هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۴۸۳ تومان می خرند.
قیمت خرید هر پوند انگلیس در بانك ها نیز ۱۳ هزار و ۹۶۴ تومان است.
ارز مسافرتی ۱۳هزار تومان
قیمت ارز مسافرتی در بانك ها همچنان از قیمت فروش آن در بازار بالاتر است؛ بطوریكه قیمت فروش ارز مسافرتی در بانك ها ۱۲ هزار و ۶۸۴ تومان اعلام شده كه با احتساب كارمزد به حدود ۱۳ هزار تومان می رسد.
نرخ ارز در صرافی های بانك
اما صرافی های مجاز بانك مركزی نیز قیمت خرید دلار را ۱۱ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت فروش آنرا ۱۱ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام نموده اند كه نسبت به هفته گذشته ثابت بوده است.
این صرافی ها امروز هر یورو را به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان می خرند و ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می فروشند.

منبع: