عبدالهی: قیمت تعیین شده برای خرید سیب كشاورزان را متضرر كرده است

به گزارش زیپو كالا نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خطاب به وزیر جهاد كشاورزی اظهار داشت: بیشتر كشاورزان اهر و هریس باغدار هستند قیمت كود، سم و جعبه سیب گران شده است. قیمت تعیین شده برای خرید سیب هم سبب متضرر شدن آنها شده است.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، بیت الله عبداللهی در جلسه علنی عصر امروز(یكشنبه) در تذكری شفاهی خطاب به وزیر صنعت عنوان كرد: بیشتر كشاورزان اهر و هریس باغدار هستند قیمت كود، سم و جعبه سیب گران شده است. قیمت تعیین شده برای خرید سیب سبب متضرر شدن آنها شده است. یا فكری برای صادرات سیب كنید و یا آنرا به صورت تضمینی بخرید. این باغداران یك سال زحمت كشیده اند. الان سیب هایشان روی دستشان مانده است.
این عضو كمیسیون امور داخلی كشور و شوراها مجلس در ادامه تذكر خود ضمن تاكید به لزوم اعمال مدرك تحصیلی فرهنگیان خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: به هر مدرسه ای كه می رویم معلمان این مساله را مطرح می كنند.
عبداللهی خطاب به وزیر علوم اظهار داشت: در جلسه ای كه چند ماه قبل در مجلس داشتیم قول تأسیس دانشكده فرش هریس داده شد ولی خبری از راه اندازی چنین دانشكده ای نیست.
او در آخر با اشاره به اینكه «جوانان اهر و هریس حتی یك متر چمن مصنوعی برای فوتبال نوجوانان و جوانان ندارند» از وزیر ورزش خواست تا دستور راه اندازی سالن های ورزشی در این منطقه را صادر كند.

منبع: