رئیس بنیاد نخبگان استان تهران خبر داد توان نخبگانی به بخش های مورد نیاز صنعت پتروشیمی تزریق می شود

به گزارش زیپو كالا رئیس بنیاد نخبگان استان تهران از ایجاد امكان بكارگیری پتانسیل بالای اجتماعات نخبگانی جهت حل مشكلات و معضلات موجود در صنایع پتروشیمی كشور اطلاع داد.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، علیرضا زراسوندی در ادامه طراحی و اجرای برنامه های نخبگانی به منظور زمینه سازی برای تزریق تفكر و اندیشه نخبگانی به بخش های مورد نیاز، از ایجاداین امكان اطلاع داد و اظهار نمود: بنیاد نخبگان استان تهران در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری در مورد رونق تولید و در جهت تحقق اهداف بنیاد ملی نخبگان با همكاری یكی از شركت های بزرگ پتروشیمی كشور نسبت به شناسایی نخبگان، مستعدان برتر و شركت های دانش بنیان دارای ایده و محصول مورد نیاز بخش صنعت پتروشیمی اقدام می كند.
زراسوندی افزود: این افراد و یا شركت ها باید از توانمندی علمی، فنی و مدیریت اجرایی مناسب جهت اجرای طرح های پتروشیمی برخوردار باشند.
رئیس بنیاد نخبگان استان تهران در مورد فرایند معرفی این افراد و شركت ‎ها به صنایع پتروشیمی كشور، اظهار نمود: این فرایند در مرحله اول از راه ارسال توانمندی های موجود به ایمیل Tehran@bmn.ir با عنوان (ایده و محصول پتروشیمی) شروع می شود و در مراحل بعدی صلاحیت ایده و محصول مورد ارزیابی صاحبان صنایع قرار می گیرد.
او در آخر خاطرنشان كرد: آخرین مهلت ارسال توانمندی های علمی، فنی و محصول محور تا چهارشنبه، ۱۶ مردادماه است.
بر مبنای اعلام پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، متقاضیان می توانند برای كسب اطلاعات بیشتر به سامانه بنیاد نخبگان استان تهران رجوع كنند.