مدیرعامل ایران خودرو : ۱۵۰ میلیون یورو خسارت از پژو گرفتیم

به گزارش زیپو كالا مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ازدریافت ۱۵۰میلیون یورو خسارت ازپژو ظرف ۵سال گذشته اطلاع داد و اظهار داشت: یكی ازقطعات استراتژیك صنعت خودرو كه تابه حال هیچكس جرأت تولید آن را نداشت، داخلی سازی كردیم.

به گزارش زیپو كالا به نقل از مهر، هاشم یكه زارع در مراسم رونمایی از پژو ۳۰۱ اظهار داشت: ظرف ۵ سال قبل ۱۵۰ میلیون یورو خسارت را روی دفاتر ایران خودرو از شركت پژو دریافت و به ثبت رساندیم.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو اظهار داشت: در مهرماه امسال از داخلی سازی قطعه ای رونمایی خواهیم كرد كه هیچیك از قطعه سازان داخلی جرأت تولید آنرا نداشت و آنرا خط قرمز تولید قطعات می دانسته است اما حالا این قطعه به مدد مدیران جوان ایران خودرو داخلی سازی شده است.
یكه زارع به دیدار خود با مدیران پژو در اواخر سال ۹۷ اشاره و تصریح كرد: مدیران پژو به ایران خودرو اعلام نمودند كه نباید خودروی پژو ۳۰۱ را بدون حضور آنها تولید نماید در حالیكه ما به آنها گفتیم كه شما از قرارداد خارج شده اید و ما به هر ترتیب خودروی پژو ۳۰۱ را داخلی سازی و تولید خواهیم كرد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تصریح كرد: تولید پژو ۳۰۱، ایران را صاحب یك پلت فرم كرد كه می توان خودرو های زیادی را بر روی آن تولید كرد.
ادامه دارد…