عضو كمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی: هدایت نقدینگی های كوچك به سمت تولید به رونق اقتصاد كمك می نماید

زیپو كالا: عضو كمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هدایت نقدینگی های كوچك به سمت تولید به شرط شفافیت دولت و بخش خصوصی سبب تقویت اشتغال و رونق اقتصاد می شود.
به گزارش زیپو كالا به نقل از مهر، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور ایرج موفق مشاور و مسئول هماهنگی امور استان های وزارت صمت، داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیران دستگاه های اجرایی، تعدادی از صنعتگران و تولیدكنندگان ضمن تقدیر از خدمات ۵ ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل بعنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین ارائه شد. سیده حمیده زرآبادی در این مراسم گفت: امروز شرایط كشور به گونه ای است كه همه باید تلاش نماییم تا فشار بیشتری به تولیدكننده وارد نشود.
وی بیان كرد: باید تولید كننده فقط دغدغه تولید و اشتغال را داشته باشد و اگر درگیر پیچ و خم اداری شده و وقتش را در ادارات بگذارند و یا دغدغه دریافت وام و مجوز را داشته باشد بی انگیزه می شود. زر اّبادی تصریح كرد: قزوین در خیلی از بخش ها بعنوان پایلوت كشوری شناخته شده و باید با كمك مسئولان در بخش صنعت و تسهیلات و رفع موانع تولید هم شاخص و پایلوت شویم. نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نباید اجازه دهیم بوروكراسی سبب فرار سرمایه گزار شود و با استفاده از اختیارات استانی در گره گشایی از چرخ تولید جدی باشیم. وی استفاده از ظرفیت اصناف را مهم دانست و گفت: یكی از اشكالات این است كه از ظرفیت اصناف استفاده نكرده ایم در حالیكه توان بالایی برای كمك به دولت دارند. زرآبادی اظهار داشت: بخش خصوصی باید در كنار بخش دولتی و صنعت باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در اتان باشیم و اگر این ارتباط تقویت شود به نتایج بهتری می رسیم.
وی گفت: شاید گفته شود در سال آینده شرایط سخت تری در پیش داریم اما اگر عزم جدی داشته باشیم و برای حل مشكلات دست به دست هم دهیم می توانیم از مشكلات به سلامت عبور نماییم. هدایت نقدینگی های كوچك به سمت تولید زرآبادی در ادامه اضافه كرد: باید بتوانیم با برنامه ریزی مدون نقدینگی های كوچك مردم را به سمت تولید و كارآفرینی هدایت نماییم و اطمینان دهیم بهترین راه برای تقویت اشتغال و تولید همین مسیر است البته تحقق آن در گروه داشتن شفافیت از طرف دولت و بخش خصوصی است. وی درباب تغییر مدیریت ها اظهار داشت: همیشه تغییر مدیریت ها ناشی از ناتوانی و یا ضعف مدیر قبلی نیست بلكه باید دنبال پویایی و تزریق اندیشه ها و برنامه های جدید باشیم تا به پویایی برسیم. نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی با تشكر از رئیس سابق صمت استان قزوین اظهار داشت: امیدواریم رئیس جدید كه از جنس صنعت هستند گام های مستحكم تری برای حل مشكلات تولید بردارند و دغدغه تولیدكننده را برطرف كنند تا شاهد رونق اقتصاد استان باشیم.
وی ادامه داد: استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان شایسته در صنعت، تشكل های بخش خصوصی و ایده های جدی می تواند به رونق بخش صنعت در استان سرعت بخشد. در این مراسم سعید نبیل بعنوان رئیس جدید سازمان صنعت استان قزوین ارائه شد.