با تصویب كمیته تنظیم بازار انجام می شود؛ عرضه گوشت گرم وارداتی گوسفندی با قیمت تنظیم بازار در شهروند

زیپو كالا: مدیر عامل شركت شهروند اعلام نمود: از روز یكشنبه ۱۹ اسفندماه عرضه گوشت گرم گوسفندی وارداتی با قیمت تنظیم بازار تنها در فروشگاه های شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار عرضه شده است.

به گزارش زیپو كالا به نقل از مهر و به نقل از شركت شهروند، مسعود سریع القلم با بیان این مطلب اظهار داشت: در امتداد عرضه مطلوب گوشت گوسفندی تنظیم بازار به جامعه هدف كه شامل تعاونی های مصرف كارگری، ارگان ها، سازمان ها، وزارت خانه ها و سایر شهروندان می شود و برمبنای مصوبه كمیته تنظیم بازار مقرر شده است عرضه گوشت تنظیم بازار بوسیله دو مجموعه شهروند و سازمان میادین میوه و تره بار صورت گیرد.
وی در ادامه با اشاره به تغییرات به وجود آمده در نحوه عرضه گوشت تنظیم بازار اشاره كرد: این تصمیم به منظور پیشگیری از واسطه گری دلالان و تأمین گوشت مورد نیاز شهروندان به صورت متمركز اتخاذ شده است و شهروندان می توانند از امروز با نمایش كارت ملی به میزان ۳ تا ۴ كیلوگرم گوشت گرم قرمز را به صورت بسته بندی خریداری كنند.
مدیر عامل فروشگاه های زنجیره ای شهروند درباب نحوه عرضه این محصول اشاره كرد: هر شهروند با نمایش كارت ملی خود می تواند از سهمیه گوشت تنظیم بازار با قیمت مصوب وزارت صنعت، معدن و تجارت و پشتیبانی امور دام كشور به مبلغ ۴۴، ۴۰۰ تومان برای ران گوسفندی و ۴۲، ۴۰۰ تومان برای سردست گوسفندی استفاده نماید.
وی افزود: كد ملی شهروندان در سامانه آنلاینی كه به همین دلیل طراحی شده ثبت می شود و هر نفر در ماه یك دفعه می تواند گوشت مصرفی خودرا بوسیله فروشگاه های شهروند تهیه نماید.
سریع القلم درانتها با اشاره به شرایط خاص روزهای پایانی سال و هیجان خرید شهروندان در خرید گوشت قرمز، اظهار داشت: با تدابیری كه اندیشیده شده است، شرایط عرضه و توزیع گوشت گوسفندی طی روزهای آینده بهبود پیدا خواهدنمود و برمبنای تصمیمی كه مدیریت تنظیم بازار كل كشور گرفته است مشكل عرضه این محصول بزودی حل خواهد شد و گوشت مورد نیاز شهروندان بدون هیچ كمبودی، در فضایی آرام تأمین خواهد شد.