اپل سقوط كرد

به گزارش زیپو كالا طبق گزارش و آمارهای مجله فست كمپانی، اپل كه زمانی صدرنشین شركت های نوآور در جهان به شمار می رفت، حالا به رتبه هفدهم این رده بندی نزول یافته است.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، هر ساله كارشناسان و تحلیلگران فعال در مؤسسات تحقیقاتی گزارش و آمارهای متفاوتی را از نحوه عملكرد شركت های تكنولوژی منتشر نموده و عرضه می دهند. حالا اخیرا گزارش های جدیدی از جانب مجله فست كامپانی منتشرشده كه نشان داده است شركت اپل كه همواره نامش در صدر لیست رده بندی نوآورترین شركت های جهان به چشم می خورد، حالا به جایگاه هفدهم این جدول رده بندی سقوط كرده است.
به قول تحلیلگران، اپل همانطور كه پیش تر پیش بینی شده بود، از روزهای اوج خود فاصله گرفته و به دوران افول خود نزدیك شده است بنابراین هم در معرفی و رونمایی از محصولات جدید این شركت دیگر نوآوری های جدید، جذاب و منحصرفردی دیده نمی گردد كه نظر كاربران و مشتریان را چندان به خود جلب نماید و باعث در صدر قرار گرفتن این شركت شده است.
جایگاه هفدهم این رده بندی هم به لطف طراحی جدید تراشه توسط اپل به این شركت تعلق یافته است. این تراشه مجهز به ۶.۹ میلیارد ترانزیستور در یك بسته بندی منحصربفرد است كه در پردازش های مربوط به حوزه های هوش مصنوعی، واقعیت افزوده و عكاسی مدرن كاربرد دارد.
هری مك كراكن، ویراستار بخش فناوری مجله فست كامپانی در این خصوص نوشته است: دیگر نوآورترین محصولات اپل در سال ۲۰۱۸ گوشی، تبلت یا لپ تاپ نیست بلكه یك تراشه جدید است كه باعث ارتقای سطح عملكرد این شركت از لحاظ نوآوری در صنعت تكنولوژی و ترغیب مشتریان شده است.