وضعیت آخرین سیلوی بتنی به هم چسبیده ایران

زیپو كالا: مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد كشاورزی استان سمنان با ابراز رضایت از اقدامات عملیاتی راه اندازی سیلوی یك صد هزار تنی گرمسار اظهار داشت: این سیلوی بزرگ سال آینده به بهره برداری می رسد.
به گزارش زیپو كالا به نقل از ایسنا، رحمت الله كاشی در حاشیه بازدید قائم مقام مجری سیلوی یكصد هزار تنی گرمسار و نمایندگان بانك توسعه اسلامی و تعدادی از مسئولین كه به منظور بررسی پیشرفت فیزیكی این پروژه به گرمسار سفر كرده بودند، اظهار نمود: سیلوی گرمسار با مشاركت بانك توسعه اسلامی و با تسهیلات ارزی ۱۸ ٫ ۹۶ میلیون یورو و آورده داخلی ۱۷ ٫ ۵ میلیارد تومانی در حال ساخت است.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد كشاورزی استان با اشاره به اینكه این پروژه آخرین سیلوی بتنی است كه از محل اعتبارات دولتی در حال ساخت است اضافه كرد: این سیلو، آخرین سیلوی بتنی به هم چسبیده ایران بوده و می تواند با كاركرد ملی بخش اعظمی از مشكلات منطقه ای و نیازهای ضروری ذخیره سازی استراتژیك گندم را در كشور فراهم آورد.

كاشی ابراز امیدواری كرد در سال آینده عملیات تحویل گندم در سیلوی گرمسار، شروع و این سیلوی بزرگ به بهره برداری برسد.

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد كشاورزی استان، پیشرفت فیزیكی این پروژه را رضایت بخش ارزیابی و اشاره كرد: با اتمام عملیات اجرایی این پروژه و آماده سازی آن، قسمتی از گندم خریداری شده سال ۹۸ در این سیلوی بزرگ ذخیره سازی خواهد شد.